« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 21 خرداد 1401 در ساعت 15 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با گسترش ویروس کرونا در سال 2020، بسیاری از قوانین دستخوش تغییر شد. اکثر مشاغل تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفتند که به دلیل محدودیت‌های رفت و آمد (در جهت کنترل پاندمی)، صنعت گردشگری، بیشترین تاثیر را از همه‌گیری کرونا پذیرفت. پس از یک سال و نیم و حدودا از اواخر سال 2021، پس از تولید واکسن‌ها و کاهش بیماری، قوانین و محدودیت‌ها هر هفته یا هر ماه با تغییراتی مواجه می‌شوند.

اگر مسافر تور اروپا هستید، بد نیست که نگاهی به آخرین وضعیت جدول کرونایی کشور‌های قاره سبز بیاندازید. به خاطر داشته باشید این قوانین، صرفا برای سفر‌های تفریحی و توریستی می‌باشد و شرایط افرادی که اقامت دارند، برای بازدید اعضای خانواده می‌روند، دارای ویزای توریستی یا کاری هستند متفاوت است و این تفاوت بیشتر در جهت سهل‌تر بودن سفر است.

ایوار

کشور‌های اروپا که به صورت کامل محدودیت های کرونایی را لغو کرده اند

آخرین کشوری که محدودیت های کرونایی را لغو کرد سوئیس بود. در حال حاضر، کشور‌های سوئیس، لیتونی، لیتوانی، ایرلند، دانمارک، ترکیه، ایتالیا، جمهوری چک، یونان، اتریش، انگلیس، سوئد، نروژ، بلژیک، و کرواسی به صورت کامل محدودیت‌های کرونایی را برداشته‌اند. اگر مقصد شما هرکدام از کشور‌های بالا باشد، نیازی به ارائه کارت واکسن یا نتیجه آزمایش پی سی آر نخواهید داشت. البته به یاد داشته باشید که برای سلامتی خودتان، باید واکسیناسیون خود را با سه دوز تزریق کامل نمایید.

کشور‌های اروپایی نیازمند کارت واکسیناسیون

فرانسه: در حال حاضر برای ورود به فرانسه، باید یکی از واکسن‌های مورد تایید را تزریق کرده باشید. دو دوز تزریق واکسن‌های فایزر، مدرنا، استرازنکا، یا دو دوز واکسن سینوفارم همراه با یک دوز واکسن استرازنکا (به عنوان بوستر) یا یک دوز واکسن جانسون، به شرطی که حداقل دو هفته از دوز دوم گذشته باشد و بیش از 270 روز از دوز آخر تزریق شما نگذشته باشد. در این صورت نیاز به تزریق دوز بعدی خواهد بود.

آلمان، هلند، اسپانیا، پرتغال، : برای شرکت در تور اسپانیا، پرتغال، هلند یا آلمان ، هرکدام از واکسن‌های فایزر، مدرنا، جانسون، استزارنکا، سینوفارم، سینواک، کواکسین را تزریق کرده باشید (با شرط گذشتن دو هفته از آخرین زمان تزریق و نگذشتن بیش از 270 روز از دوز دوم)، امکان ورود خواهید داشت.

در حال حاضر برای ورود به هیچ یک از کشور‌های اروپایی، نیازی به ارائه گواهی پی سی آر منفی نیست.

این اطلاعات به گزارش آژانس مسافرتی ایوار استخراج شده است. اگر قصد سفر به اروپا دارید، می‌توانید آخرین اطلاعات درباره شرایط کرونایی و همچنین مدارک سفر جهت اخذ ویزای شینگن توریستی را از یکی از بهترین آژانس های مسافرتی به نشانی www.eavar.com ببینید یا با شماره های این آژانس تماس حاصل نمایید .

ایوار

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 1 کاربر