« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 6 تير 1401 در ساعت 12 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مهاجرت به استرالیا به یکی از مقاصد متقاضیان زندگی، کار و تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است. آب و هوای مناسب، طبیعت بی نظیر و ثبات اقتصادی موجب افزایش روز افزون مهاجران به این می باشد. با توجه به دسترسی به روند رو به رشد اقتصاد در این کشور فرصت های شغلی مناسبی برای متخصصان در استرالیا وجود دارد. متقاضیان کار در استرالیا می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های موجود برای دریافت ویزای کار در استرالیا و مهاجرت کاری استرالیا اقدام کنند. در ادامه به بررسی شرایط جاب آفر استرالیا، ویزای اسکیل ورکر استرالیا، مشاغل مورد نیاز استرالیا و اقامت کاری استرالیا می پردازیم.

 

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

یکی ار راه های کار در استرالیا، مهاجرت از طریق برنامه های اسکیل ورکر استرالیا است. برنامه های اسکیل ورکر استرالیا که تحت عنوان برنامه های مهاجرت کاری استرالیا شناخته شده است بر اساس فاکتور هایی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان متقاضیان تنظیم شده است. اکثر برنامه های اسکیل ورکر استرالیا دارای لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشندو این برنامه های اقامت کاری استرالیا امکان مهاجرت متقاضیان واجد شرایط به استرالیا را فراهم می کند. مدت زمان بررسی ویزای اسکیل ورکر استرالیا معمولا یک سال و نیم می باشد. متقاضیان اقامت کاری استرالیا از طریق این برنامه های اسکیل ورکر، در ابتدا باید مدرک تحصیلی و شغلی خود را ارزشیابی نمایند. ارزیابی مدرک تحصیلی و شغلی در استرالیا توسط سازمان های مشخصی از طرف دولت استرالیا انجام می گردد. حداقل امتیاز مورد نیاز برای کسب دعوتنامه از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا بستگی به نوع رشته و تخصص و میزان رقابت در این برنامه های اقامت کاری استرالیا متغیر است. ویزای اسکیل ورکر استرالیا دارای ساب کلاس های متنوعی است. در زیر بعضی از ساب کلاس های این برنامه های اقامت کاری استرالیا بررسی می شود.

شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا ساب کلاس ۱۸۹

مهاجرت کاری استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ۱۸۹ یکی از بهترین راه های اخذ اقامت دائم استرالیا می باشد.این ویزای اقامات کاری استرالیا به صورت مستقل می باشد و به اسپانسری هیچ ایالت، سازمان و شخصی وابسته نمی باشد. دارندگان این ویزای استرالیا می توانند به صورت آزادانه هر یک از ایالت های استرالیا را برای زندگی انتخاب کنند. شغل و تخصص متقاضیان این ویزا باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد و حداقل ۶۵ امتیاز کسب. دیگر شرایط این ویزای کار استرالیا به شرح زیر می باشد.

بدون نیاز به اسپانسر
سن متقاضیان جهت اقدام بری این نوع ویزا باید کمتر از ۴۵ سال باشد.
شغل متقاضی باید در لیست مشاغل مورد نیاز ایالت موجود باشد.
دارای مدرک ارزیابی شده از سازمان ارزیابی کننده مشخص شده در استرالیا باشد.
متقاضی باید حداقل نمره ۶ در هر مهارت آزمون آیلتس را داشته باشد.
حداقل مجموع امتیاز ۶۵ را بر اساس سیستم امتیازی بندی مهاجرت استرالیا کسب کرده باشد.

ویزای کار استرالیا

شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا ساب کلاس190

اقامت کاری استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ساب کلاس ۱۹۰، مناسب افرادی است که رشته آنها در لیست مشاغل ایالتی استرالیا موجود باشد. این متقاضیان باید حداقل ۶۰ امتیاز از سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر استرالیا کسب کنند. در این نوع ویزا کاری استرالیا باید یکی از ایالت های استرالیا اسپانسر متقاضی شود. متقاضی از این طریق ۵ امتیاز کسب می کند تا به حداقل ۶۵ امتیاز برسد. دارندگان ویزای اسکیل ورکر استرالیا ساب کلاس ۱۹۰ باید برای طول مدت ۲ سال در ایالت اسپانسر کننده زندگی کنند.  ویزای فوق امکان کار در استرالیا را برای افراد واجد شرایط مهیا می کند. دیگر شرایط این نوع ویزا به شرح زیر است.

سن متقاضیان جهت اقدام بری این نوع ویزا باید کمتر از ۴۵ سال باشد.
شغل متقاضی باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در ایالت موجود باشد.
متقاضی باید اسپانسری یکی از ایالت های استرالیا را کسب نماید.
دارای مدرک ارزیابی شده از سازمان ارزیابی کننده مشخص شده در استرالیا باشد.
متقاضی باید حداقل نمره ۶ در هر مهارت آزمون آیلتس را داشته باشد.
حداقل مجموع امتیاز ۶۰ را بر اساس سیستم امتیازی بندی مهاجرت استرالیا کسب کرده باشد.

راهنمای گرفتن ویزای کار استرالیا

 

هزینه ویزای اسکیل ورکر استرالیا

هزینه ویزای کار در استرالیا از طریق برنامه های اسکیل ورکر به دو بخش هزینه دولتی و هزینه های جانبی از قبیل: ترجمه مدارک، تست پزشکی ، ارزیابی مدارک تحصیلی تقسیم می شوند. هزینه های دولتی پرونده های اقامت کاری کانادا با توجه به تعداد اعضاء خانواده متغیر می باشد. هزینه ویزای اسکیل ورکر استرالیا به شرح زیر است.

هزینه ویزای Skill Worker استرالیا برای متقاضی اصلی: ۴۰۴۵ دلار استرالیا
هزینه ویزای Skill Worker استرالیا برای همسرمتقاضی ویزای کار: ۲۰۲۰ دلار استرالیا
هزینه ویزای Skill Worker استرالیا برای فرزند زیر ۱۸ سال: ۱۰۱۵ دلار

مشاغل مورد نیاز در استرالیا

مشاغل مورد نیاز استرالیا با توجه به نیاز هر منطقه و ایالت تنظیم می شود. لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا سالانه بازبینی و به روز رسانی می گردد. متقاضیان ویزای کاری کانادا برای بررسی وب سایت های رسمی ایالت های استرالیا می توانند شغل و تخصص خود را در لیست مشاغل مورد نیاز یکی از ایالت ها پیدا کرده و جهت آماده کردن مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز جهت برنامه های اقامت کاری استرالیا

مدارک مورد نیاز جهت برنامه های اقامت کاری اسکیل ورکر استرالیا با توجه به ساب کلاس ویزای استرالیا متغیر می باشد. به صورت کلی مدارک مورد نیاز برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا به شرح زیر است.

پاسپورت معتبر
ترجمه مدرک تحصیلی
ارزشیابی مدرک تحصیلی در استرالیا
نامه سابقه کار
مدرک زبان آیلتس و یا پی تی ای
ترجمه شناسنامه
ترجمه سند ازدواج ( جهت افراد متاهل)
تمکن مالی متناسب با تعادا اعضاء خانواده
گواهی سوء پیشینه
تست پزشکی
انگشت نگاری

دریافت ویزای کاری استرالیا از طریق تحصیل

یکی دیگر از راه های دریافت ویزای کار استرالیا اقدام برای تحصیل در استرالیا است. دانشجویانی که برای یک دوره تحصیلی در استرالیا اقدام می کنند می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی خود درخواست ویزای کاری نمایند و با دریافت مجوز کار برای کار در استرالیا اقدام کنند. دانشجویان بین المللی استرالیا امکان کار در استرالیا در حین تحصیل را نیز خواهند داشت.افراد متاهلی که برای تحصیل در استرالیا اقدام می کنند می توانند برای همسر خود نیز درخواست ویزای کار استرالیا کنند.تحصیل در استرالیا دریافت اقامت استرالیا برای دانشجویان تسهیل می کند. تحصیل در کانادا ضمن اینکه امکان ویزای کار استرالیا را برای این افراد مهیا می کند، امتیاز این افراد را نیز در برنامه های اقامت کاری استرالیا افزایش می دهد و این افرادمی توانند از این طریق برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند.

دریافت ویزای کاری استرالیا از طریق جاب آفر

یکی دیگر از راه های مهاجرت کاری به استرالیا دریافت جاب آفر استرالیا است. افرادی که موفق به دریافت جاب آفر استرالیا از یک کارفرما در استرالیا شوند می توانند برای ویزای کاری استرالیا اقدام کنند. این افراد پس از ورود به استرالیا می توانند برای کار در استرالیا برای کارفرمای فوق اقدام کنند. داشتن جاب آفر استرالیا در برنامه های اسکیل ورکر استرالیا امتیاز داشته و امکان دریافت اقامت را برای این افراد مهیا می کند. متقاضیان وثیزای کاری استرالیا از طریق جاب آفر می توانند به صورت خانوادگی برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند.

 

انتخاب بهترین روش های  مهاجرت کاری استرالیا با اخذ مشاوره با مشاورین موسسه مهاجرین یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت استرالیا خانم نازنین بیتاژیان خدمات وکالت، مشاوره و ارزیابی شرایط مهاجرت را به صورت تخصصی ارائه می نماید. با اخذ مشاوره مهاجرتی با مشاور رسمی این موسسه سریع ترین و بهترین روش های مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری استرالیا را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید. خدمات این موسسه شامل : اخذ ویزای کاری استرالیا، انجام پرونده های مهاجرت کاری استرالیا، مهاجرت سرمایه گذاری، ویزای دانشجویی و اسپانسرشیپ فامیلی و درخواست کارت پی آر و پاسپورت استرالیا می باشد. جهت هماهنگی رزرو وقت مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت استرالیا خانم بیتاژیان با واتس اپ دفتر کانادا که در سایت موسسه قرار دارد در تماس باشید.

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 5 کاربر