« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 5 خرداد 1401 در ساعت 12 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شنیدن این خبر که قیمت تور اروپا و اسپانیا ارزان شد، برای اغلب فوتبال دوستان و شب‌زنده‌داران بسیار خوشایند و شگفت‌انگیز خواهد بود! کشورهای اروپایی به خصوص اسپانیا به دلیل وجود تیم‌های فوتبال حرفه‌ای و همچنین داشتن معماری‌های تاریخی و مناظر طبیعی بکر و بی‌نظیر، هرساله پذیرای مسافران زیادی از کشورهای خارجی هستند. به همین خاطر آژانس‌های گردشگری معتبری مانند مجموعه گردشگری آیشم با برگزاری تورهای تفریحی این امکان را فراهم آورده‌اند تا هم‌وطنان عزیز با استفاده از تورهای ترکیبی اروپا به کشورهایی نظیر اسپانیا و سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا سفر کنند و خاطرات بی‌نظیری را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. ممکن است یکی از مسائلی که مانع سفر به کشورهای اروپایی باشد، مشکلات ویزا و قیمت تورهای اروپایی باشد؛ اما در حال حاضر با ارزان شدن قیمت تور اروپا و اسپانیا چنین مشکلاتی نیز برطرف شده است. درست است که قیمت‌های تور های مختلف با یکدیگر متفاوت است و این اختلاف قیمت از خدماتی ناشی می شود که آژانس‌های مسافرتی به مسافران ارائه می کنند. به عنوان نمونه اقامت در هتل های ۵ ستاره، رزرو بلیط رفت‌وبرگشت و همچنین ارائه خدمات مربوط به اخذ ویزا، همه و همه بر هزینه مربوط به تور اروپا و اسپانیا تأثیر دارند. اگر شما از آژانس‌های مسافرتی تور خود را انتخاب کنید که تمامی امور مربوط به ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و همچنین راهنما های محلی را برای مسافران انجام می دهند، قطعاً هزینه های بالاتری پرداخت خواهید کرد.

مجری مستقیم تور اروپا

قیمت تور اروپا

قیمت تور اروپا گردی و تور اسپانیا به همراه راهنمای فارسی زبان و همچنین ارائه خدمات مربوط به گشت شهری در لیست تور اروپا و اسپانیا ارائه شده است. هم‌وطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تور اروپا و اسپانیا و همچنین خدمات ارائه شده توسط آژانس مسافرتی آیشم می توانند به مقاله های مربوط به قیمت تور اسپانیا سایت آیشم مراجعه نمایند و یا از طریق شماره های موجود در وب سایت سؤالات خود را در رابطه با چگونگی خرید تور اسپانیا و اروپا با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارند. قیمت تور اروپا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. همان‌طور که اشاره کردیم خدماتی که در یک تور به مسافران عرضه می شود و مدت زمان اقامت در کشور مقصد، می تواند روی قیمت نهایی تور اروپا و اسپانیا تأثیر داشته باشد. برخی از تورهای ترکیبی به صورتی برنامه ریزی شده اند که فرصت بیشتری برای مسافران وجود دارد تا به تفریح و گشت و گذار در شهرها و کشورهای اروپایی داشته باشند. قیمت بلیط رفت‌وبرگشت، زمان پرواز، نوع کلاس پروازی و خدماتی نظیر رزرو هتل، اخذ ویزا و ... بر قیمت تور سفر به اسپانیا و همچنین تور اروپا گردی تأثیر دارد.

قیمت تور اسپانیا

آژانس مسافرتی آیشم با توجه به سال ها تجربه در حوزه گردشگری و جهانگردی افتخار دارد که خدمتگزار مسافران عزیز باشد. این مجموعه کلیه امور مربوط به خرید تور اروپا و اسپانیا را برای مسافران عزیز انجام می دهد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تور اسپانیا، مدت زمان اقامت، خدمات ارائه شده در تور، چگونگی دریافت ویزای شینگن و ... می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. با خرید تور اسپانیا از آژانس گردشگری آیشم می توانید شهر مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کنید. تور های مختلفی با قیمت‌های متفاوت از طرف مجموعه گردشگری آیشم ارائه می شود و مسافران عزیز می توانند با توجه به بودجه و انتخاب خود هر یک از آن ها را گزینش نمایند. شهرهایی که از طریق خرید تور اسپانیا از سایت آیشم می توانید از آن ها بازدید کنید، شامل: بارسلونا، ایبیزا، والنسیا، مالاگا، مادرید، لیسبون، ماربیا، تنریف و ... هستند. مدت زمان اقامت در هر یک از تورهای موجود در وب سایت آیشم متفاوت است. به عنوان نمونه تور اسپانیا بارسلونا به مدت ۴ شب و ۵ روز است. قیمت این تور با توجه به انتخاب هتل، خدمات ارائه شده در تور، تعداد تخت های هتل و همچنین مدت زمان اقامت متفاوت است.

تور اروپا گردی

برای خرید ارزان تور اروپا گردی و اطلاع از قیمت پکیج های تور اروپا به وب سایت آژانس گردشگری آیش سر بزنید. بهترین روش برای اطلاع از قیمت تور اروپا گردی، مراجعه به صفحه های تور آژانس مسافرتی آیشم می باشد. چرا که تمامی پکیج ها با توجه به کشور مورد نظر، دسته بندی شده اند و هزینه های آن ها با جزئیات در وب سایت آمده است. خدمات ارائه شده توسط این مجموعه گردشگری شامل اخذ ویزای توریستی، رزرو بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، خدمات مربوط به رزرو هتل، در اختیار قرار دادن راهنمای محلی، دارا بودن تور لیدر های فارسی زبان و همچنین دریافت بیمه های مسافرتی به همراه خدمات مربوط به گشت شهری می باشد. کلیه اطلاعات مربوط به تور اروپا گردی در کشور اسپانیا در این وب سایت موجود است. کافی است سری به وبسایت بزنید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

تور سفر به اسپانیا

 مجری مستقیم تور اسپانیا

برای خرید تور سفر به اسپانیا به دریافت ویزای توریستی این کشور نیاز دارید. ویزای کشور اسپانیا در ایران توسط شرکت کارگزاری BLS صادر می شود. مسافرانی که قصد سفر به این کشور را دارند، نیاز به مصاحبه ندارند و تنها تکمیل مدارک و فرم تقاضا به همراه امور مربوط به انگشت نگاری و تعیین هویت کفایت می کند. معمولاً ویزای سفر به اسپانیا در کمتر از یک ماه صادر می‌شود و مشکلات چندانی پیش روی مسافران قرار ندارد. اگر قصد خرید تور سفر به اسپانیا را دارید می توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مهاجرتی مجموعه گردشگری آیشم استفاده کنید. متخصصان و کارشناسان این آژانس مسافرتی از ابتدا تا انتهای سفر به شما کمک می‌کنند و تمامی امور مربوط به سفر و سایر خدمات را برای شما انجام خواهند داد. هنگام سفر به اسپانیا مسافران بایستی ضمانت‌نامه‌های بانکی به آژانس مسافرتی ارائه کنند. در غیر این صورت امکان سفر به این کشور وجود نخواهد داشت. چرا که آژانس‌های گردشگری تضمین می کنند که مسافران به کشور خود بازگردند و برای این ضمانت از مسافران اسناد مالی دریافت می کنند.

قیمت تور اسپانیا سایت آیشم

قیمت تور اسپانیا سایت آیشم با توجه به خدمات ارائه شده و مدت زمان اقامت متفاوت است. این مجموعه تمامی کارهای مربوط به اخذ ویزای شینگن برای کشور اسپانیا را برای مسافران انجام می دهد. کارهای مربوط به رزرو هتل با توجه به زمان اقامت در اسپانیا نیز جز خدمات ارائه شده توسط این آژانس مسافرتی است. ممکن است هتل های انتخاب شده 4 ستاره یا 5 ستاره باشند و این خود یکی از عواملی است که بر قیمت نهایی تور تأثیر دارد. رزرو بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما به اسپانیا و این که پرواز دارای چند توقف باشد نیز دارای هزینه های متفاوتی است. خدمات دیگری که توسط تورها ارائه می‌شوند شامل گشت های شهری، تور لیدر های فارسی زبان و یا راهنما های محلی می شود که با توجه به مکان های گردشگری و مدت زمان اقامت هزینه آن ها متفاوت می شود. آژانس مسافرتی آیشم خدمات مربوط به بیمه مسافرتی را نیز برای مسافران انجام می دهد. سایر گشت های آپشنال نیز دارای هزینه های مجزا می باشند. به طور کلی ذکر این نکته لازم است که سفر به اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارای قیمت بالاتری است. ایرلاین هایی که پروازهای مستقیم تهران به مقصد مادرید و یا شهر بارسلون را انجام می دهند، دارای قیمت بالاتری نسبت به پرواز های غیر مستقیم هستند. اگر به مدت ۴ روز در کشور اسپانیا اقامت داشته باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که روزانه حدود ۴۰ الی ۵۰ یورو برای شما هزینه خواهد داشت. هزینه های مربوط به جابجایی و یا بازدید از اماکن تفریحی نیز بایستی در نظر گرفته شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آژانس مسافرتی آیشم پرواز آسیا تماس حاصل فرمایید و سؤالات خود را در رابطه با جزئیات تور، هتل های محل اقامت، مدت زمان اقامت در اسپانیا و سایر موارد با کارشناسان آژانس مسافرتی آیشم در میان بگذارید.

منبع سایت آیشم:  https://www.aysham.com

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 5 کاربر