« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 27 شهریور 1402 در ساعت 12 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

چکیده : ثبت نام لاتاری یکی از فرصت‌های مهم زندگی برای افرادیست که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند. اخذ گرین کارت آمریکا با این شیوه، یکی از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌های کسب این امتیاز است که شرایط پیچیده‌ای ندارد.

راهنمای تصویری ثبت نام لاتاری کارت سبز

ثبت نام لاتاری یکی از فرصت‌های مهم زندگی برای افرادیست که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند. اخذ گرین کارت آمریکا با این شیوه، یکی از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌های کسب این امتیاز است که شرایط پیچیده‌ای ندارد. اگر شما هم به دنبال فرصتی ویژه برای افزایش امتیاز شرکت در قرعه کشی ۲۰۲۵ هستید، حتما از همین حالا پیش ثبت‌نام خود را در سایت اینترنتی کارت سبز انجام دهید. در ادامه مقاله، نحوه ثبت‌نام از طریق این سایت اینترنتی شرح داده شده است. تا انتها همراه ما باشید.

 

معرفی خدمات شرکت کارت سبز

کارت سبز مجموعه‌ای معتبر در جهت انجام امور مربوط به مهاجرت است که بیش از ۱۲ سال سابقه کار حرفه‌ای دارد. کارشناسان این مجموعه، همگی از جدیدترین اخبار و رویدادهای مهاجرتی آگاهی دارند و به تناسب این اخبار و شرایط شما را راهنمایی می‌کنند؛ پس به راحتی می‌توانید پروسه انجام امور مهاجرت به آمریکا و کانادا را به این شرکت بسپارید و به راحتی به کشور دلخواه خود مهاجرت کنید. تمامی خدمات مربوط به ارائه مدارک و اسناد نیاز به ترجمه نیز از همین طریق و به صورت دقیق انجام خواهد شد.

یکی دیگر از خدمات مهم این شرکت، ثبت نام لاتاری است.‌ اگر قصد مهاجرت آسان و بدون دغدغه به کشور آمریکا را دارید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. لاتاری، بزرگ‌ترین بخت آزمایی دنیاست که هر ساله عده بسیار زیادی در آن شرکت می‌کنند. سهم ایرانیان از این قرعه کشی، حدود ۷ درصد است که شانس بزرگی برای آنان محسوب می‌شود.

با اینکه زمان نام نویسی این قرعه کشی برای سال ۲۰۲۵ فرا نرسیده است؛ اما می‌توانید از طریق مجموعه کارت سبز، مراحل پیش ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. با انجام این کار و اخذ مشاوره از کارشناسان کارت سبز، مطمئن خواهید بود که ثبت‌نام شما حتما و به درستی انجام خواهد شد.

ثبت نام لاتاری کارت سبز

راهنمای ثبت نام لاتاری در سایت کارت سبز

همانطور که اطلاع دارید، لاتاری بزرگ‌ترین قرعه‌کشی دنیاست که افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند. برای آنکه شما هم بتوانید در این بخت آزمایی شرکت کنید، لازم است که شرایط اولیه آن را داشته باشید. شرط اول، شرط سنی بالای ۱۸ سال و شرط دوم، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم است. اگر این دو شرط را دارید، مراحل ثبت‌نام را طبق توضیحات زیر دنبال کنید:

ورود به سایت

نام سایت کارت سبز را در گوگل سرچ کنید و وارد این سایت اینترنتی www.cartesabz.net شوید. در صفحه باز شده به دنبال گزینه ثبت‌‌نام باشید و روی آن کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام لاتاری کارت سبز

ثبت اطلاعات هویتی

نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، جنسیت، شهر و کشور محل تولد، شهر، استان و کشور محل سکونت فعلی، آدرس کامل، شماره موبایل و ایمیل، عنوان آخرین مدرک تحصیلی، وضعیت تاهل و تعداد فرزند زیر ۲۱ سال از جمله اطلاعاتی هستند که باید در هنگام ثبت‌نام ارائه شوند.

لازم به ذکر است که در هنگام ورود اطلاعات درخواستی، کار خود را با دقت انجام دهید. جهت اطمینان بیشتر بار دیگر اطلاعات را صحت سنجی کنید؛ چرا که در صورت ارائه اطلاعات اشتباه، مسئولیت ناشی از بروز هر گونه مشکلی بر عهده خود شما خواهد بود.

ثبت عکس

یکی دیگر از مهم‌ترین قسمت‌های ثبت‌ نام لاتاری، ثبت عکس است. برای اینکه عکس ثبتی شما رد نشود، لازم است که عکس جدید بگیرید. استفاده از عکس‌های حداکثر ۶ ماه قبل نیز بلامانع است. رخ صورت باید مستقیم و واضح باشد. گردن نباید به یک طرف خاص مایل شده باشد. اگر حجاب دارید، پوشش شما باید به نحوی باشد که گردی صورت را نپوشاند. از هیچ اکسسوری نباید در هنگام عکس گرفتن استفاده کنید. تمام اجزای صورت باید به صورت کامل و جزئی مشخص باشند.

 

دریافت پیش فاکتور و پرداخت

اقدام نهایی ثبت‌نام، پرداخت هزینه شرکت در قرعه‌کشی است. پرداخت مبلغ به دو شیوه آنلاین و کارت به کارت میسر خواهد بود. بهتر است که برای راحتی کار، شیوه آنلاین را انتخاب کنید. در نهایت و پس از پرداخت مبلغ، کد پیگیری برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از این کد پیگیری می‌توانید نتیجه قرعه‌کشی را مشاهده کنید و در صورت برنده شدن، بقیه مراحل مهاجرت را در پیش بگیرید.

راهنمای ثبت نام لاتاری با سامانه کارت سبز

راهنمای ثبت‌نام دو شانسه و سه شانسه برای افزایش احتمال برنده شدن لاتاری

همانطور که می‌دانید، نام نویسی لاتاری برای هر شخص یک بار انجام می‌شود؛ اما راهکارهایی وجود دارد که شانس قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد. ثبت‌نام دو شانسه یکی از این راهکارهاست. منظور از ثبت‌نام دو شانسه، ثبت اطلاعات خانوار یک بار با اسم پدر و بار دیگر با اسم مادر است. اگر مراحل ثبت‌نام خود را از طریق سایت کارت سبز انجام دهید، کارشناسان این سایت انجام ثبت‌نام دو شانسه را به صورت خودکار و رایگان برای هر خانوار انجام می‌دهند.

منظور از ثبت‌نام سه شانسه نیز ثبت‌نام جداگانه فرزندان ۱۸ تا ۲۱ سال است. به این ترتیب فرزندان می‌توانند با سه امتیاز در این بخت آزمایی بزرگ شرکت کنند. توجه داشته باشید که نمی‌توان برای فرزندان زیر ۱۸ سال و بالای ۲۱ سال این کار را انجام داد.

 

اخذ گرین کارت آمریکا با ثبت نام لاتاری

مهاجرت به آمریکا و زندگی در این کشور مدرن و پیشرفته، دغدغه خیلی از افراد است؛ اما به دلیل قوانین سخت و پیچیده مهاجرتی، این دغدغه به یک حسرت بدل شده است. کشور آمریکا به منظور حفظ تنوع نژادی و ورود تعداد بیشتری از مهاجران به خاک خود، اقدام به برگزاری بخت آزمایی بزرگ مهاجرتی می‌کند که شرایط ثبت‌نام آسانی دارد. برای شرکت در قرعه‌کشی فقط کافی است که بالای ۱۸ سال باشید و مدرک معتبر کاری یا شغلی ارائه دهید. در صورتی که نام شما در قرعه‌کشی انتخاب شود، گرین کارت این کشور به شما اعطا خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا تا به حال در این قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده‌اید؟

 

برچسب ها : ثبت نام لاتاری,لاتاری,گرین کارت,کارت سبز,گرین کارت آمریکا,مهاجرت,مهاجرت به آمریکا

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
مونا بلوچی : تشکر
1 0
تشکر من از طریق کارت سبز ثبت نام لاتاری کردم
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 8 کاربر