« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 13 شهریور 1401 در ساعت 16 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مسافرت به کیش می‌تواند یکی از بهترین خاطرات را برای ما بسازد. در حالت کلی مسافرت یکی از موضوعات مورد علاقه تمامی افراد است حالا اگر مقصد کیش باشد، هیجان و جذابیت بیشتری به وجود خواهد آمد.

شاید شما در رابطه با تفریحاتی که در کیش وجود دارد، اطلاعات کاملی نداشته باشید و حتی با یک برنامه ریزی نامناسب نتوانیم در زمان تعین شده از تمامی آن‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل است که رزرو تور کیش از تهران به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌شود.

یکی از قسمت‌های جالب این سفر خرید کردن است. در کیش عموما قیمت اجناس نسبت به جاهای دیگر کمتر است و این باعث می‌شود که خرید کردن در کیش مهم شود. حتی برخی از افراد اجناس فروشگاه خود را از کیش می‌خرند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

خرید لباس در کیش

حالا نکته مهمی که وجود دارد این است که چطور باید در کیش خرید کرد؟ طبیعتا در این جزیره هم مانند سایر شهرها، باید بهترین مغازه‌ها و مراکز فروش را با منسب‌ترین قیمت‌ها را بشناسیم تا به بهترین شکل عمل کنیم.

حتما الان به این فکر نمی‌کنید که اطلاعات شما کم است و شاید نتوانید بهترین خرید را انجام دهید. اصلا نیاز نیست نگران باشید. ما در این مطلب راهنمای جامعی در رابطه با خرید از جزیره کیش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چگونه بهترین پوشاک را از کیش بخریم؟

حتما شما هم شاهد این مکالمه بودید که همه افراد به کسی که قصد سفر به کیش را دارد سفارش می‌کنند تا برای او هم خرید کند و لباس‌های خوب و ارزان با خود بیاورد. به نظر شما دلیل این کار چیست؟

تعداد زیادی پاشاژ و مرکز خرید در کیش وجود دارد که یکی از دلایل افزایش فروش تور کیش از شیراز می‌باشند. این مراکز خرید به قدری دارای تنوع هستند که شما می‌توانید هر نوع لباس و پوشاکی که می‌خواهید را با کمترین قیمت تهیه کنید.

علاوه بر تمامی این موارد سایر جذابیت‌های مراکز خرید جزیره زیبای کیش باعث می‌شود تا خریدی دل چسب و فراموش نشدنی داشته باشید. حتی ممکن است برخی از افراد تنها برای دیدن ظاهر پاساژها به آنجا بروند و قصد گردش داشته باشند.

شما هر برندی که بخواهید را می‌توانید در کیش پیدا کنید و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را بخرید.

راهنمای خرید خوراکی در جزیره کیش

همانطور که از ابتدا به این موضوع اشاره می‌کنیم، قیمت تمامی اجناس در کیش مناسب‌تر است و خوراکی‌ها نیز از این قائده مستثنی نمی‎باشند. بهترین و مرغوب‌ترین قهوه، شکلات، کاکائو و ... را فقط می‌توانید در کیش پیدا کنید و این موضوع باعث شده تا بیشتر کافه داران این موارد را از کیش تهیه کنند.

البته لازم به ذکر است که شما شاید بتوانید این کیفیت بالا را در جای دیگری نیز پیدا کنید ولی قطعا نمی‌توانید با چنین قیمتی آن را بخرید چراکه در حالت کلی قیمت خوراکی‌های خارجی و مرغوب در کیش واقعا مناسب است.

مورد بعدی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم ادویه است. از همان زمانی که کاروان‌های عربی و هندی به این جزیره وارد شدند، کاشت ادویه رواج پیدا کرد و حال می‌توانید مرغوب‌ترین و خوش عطرترین آن‌ها را در جزیره کیش پیدا کنید.

صنایع دستی کیش کدام‌اند؟

یکی از رسم‌هایی که از گذشته وجود داشته این بود که فردی که به مسافرت می‌رود، معمولا، چیزهایی را به عنوان سوغاتی برای سایرین به همراه میاورد. خب صنایع دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سوغاتی است. حتی اگر قصد خرید سوغاتی را ندارید، می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید و برای خود خریداری نمایید.

کیش صنایع دستی جذابی دارد و افرادی که از تور کیش از اهواز استفاده می‌کنند، علاقه زیادی به آن‌ها دارند. در ادامه این صنایع دستی را معرفی خواهیم کرد.

باتوجه به ذوق و هنر مردم جزیره کیش صنایع دستی این جزیره به عنوان زیباترین موارد شناخته می‌شوند. گلیم سوزنی کیش را می‌توان به عنوان اولین مورد معرفی کرد. انواع سبدها با اندازه‌های متنوع و پارچه‌های گلابتون با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را با همین روش تولید کرده و زیباترین صنایع را به وجود می‌آورند.

مورد بعدی پادر شب است. یکی از پرطرفدارترین سوغاتی‌های کیش چادر شب است که مردم محلی آن را روی دار می‌بافند و به گردشگران ارائه می‌کنند. این چادرها کاربردهای زیادی دارند که هرکسی بسته به اینکه چه نیازی داشته باشد، از آن استفاده خواهد کرد. برای مثال می‌توانید به عنوان رومیزی زیبا یا روانداز مناسب و جذاب برای شب‌های تابستانی از آن استفاده کنید.

بوریا یا انوع حصیر گزینه بعدی است که به عنوان صنایع دستی کیش به آن اشاره خواهیم کرد. این حصرها از الیاف گیاهی درخت خرما بافته شده در نهایت به عنوان ماده اولیه برای ساخت سایر محصولات از آن‌ها استفاده می‌شود.

مورد آخری که به آن اشاره خواهیم کرد زدن طرح با حنا روی دست گردشگران است. حتما تا کنون طرح‌های زیبا و جذابی که بانوان این جزیره با حنا روی دستان خود می‌زنند را دیده‌اید. آن‌ها از این طرح‌ها استفاده می‌کنند تا یادگاری قشنگی برای گردشگران با جا بگذارند.

خرید لوازم برقی در کیش چگونه است؟

یکی از محصولاتی که خرید آن در کیش مرسوم است، لوازم برقی می‌باشد. شما می‌توانید انواع مارک‌های داخلی یا خارجی را در این جزیره پیدا کنید و از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. حتما می‌دانید که این خدمات چه قدر اهمیت دارد و می‌تواند به شما کمک کند.

یک نکته فوق مهم اینجا وجود دارد. همناطور که می‌دانید لوازم برقی معمولا هزینه‌ای برای گمرک دارند که در نهایت توسط خریدار پرداخت می‌شود ولی این لوازم در کیش از معافیت گمرکی برخوردارند و به همین دلیل قیمت پایین‌تری دارند. حتما قبل از اینکه به کیش سفر کنید قیمت لوازم مورد نیاز خود را بپرسید و با مقایسه قیمت‌ها متوجه اختلاف شوید.

به همین دلیل است که تعداد زیادی از تازه عروس و دامادها برای خرید وسایل جهیزیه خود به کیش رفته و با قیمت بسیار کمتری آن‌ها را تهیه می‌کنند. فقط باید به این نکته توجه کنید که برند مورد نظر در شهر شما نمایندگی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل احتمالی بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

ما در راهنمای خرید از جزیره کیش شما را با تمامی مواردی که می‌توانید از این جزیره خریداری نمایید آشنا کردیم و تا حد امکان نکات مهم و ضروری را بیان نمودیم. نهایتا باید گفت که شما می‌توانید هرگونه محصولی که مدنظر دارید را از این جزیره تهیه نمایید و بهترین سفر را داشته باشید.

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 3 کاربر