« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 27 دی 1401 در ساعت 11 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه، درخواست زیادی برای تور ژاپن، تور تایلند و تور سیشل وجود دارد. سفر از جمله تفریحات انسان است که می تواند حس خوشی را در افراد به وجود بیاورد و به آنها کمک کند تجارب خود را تقویت نمایند. هر چقدر انسان ها بیشتر به سفر بروند به همان اندازه تجارب خود را بالا می برند و کیفیت زندگی شان افزایش پیدا می کند. برای اینکه بتوانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید باید از یک آژانس معتبر کمک بگیرید. بی شک، آژانس نوید گشت بهترین آژانس مسافرتی است و به مسافران کمک می کند حس خوبی را در طول سفر داشته باشند.

تور ژاپن

دریافت ویزا برای سفر به ژاپن

یکی از مهمترین مواردی که افراد در انتخاب تور ژاپن باید به آن توجه داشته باشند دریافت ویزا است. کسانی که می خواهند به ژاپن مسافرت کنند باید حداقل یک ماه قبل از سفر مدارک مورد نیاز را به سفارت ارائه دهند و سپس ویزا توریستی دریافت نماییند. به این موضوع توجه داشته باشید با توجه به اینکه پروسه دریافت ویزا کمی دشوار است شما می توانید از خدمات ویزا آژانس نوید گشت بهره مند گردید. کسانی که تور ژاپن را انتخاب می کنند می توانند از خدمات ترانسفر و گشت رایگان در توکیو بهره مند شوند

چقدر بار می توانم همراه خود داشته باشم؟

یکی از سوالاتی که در زمان انتخاب تور ژاپن پرسیده می شود در این باره است که برای سفر چقدر بار می توانم همراه خود داشته باشم. طبق دستورالعملی که سازمان هواپیمایی اعلام کرده است مسافران می توانند برای هر سفر 20 کیلوگرم بار همراه داشته باشند و به ازای هر یک کیلوگرم بار اضافی باید 20 یورو پرداخت کنند. به همین دلیل توصیه می شود افراد باری را که می خواهند همراه خود داشته باشند مدیریت نمایند.

معابد خاص و دوست داشتنی در ژاپن

کسانی که تور ژاپن را انتخاب می کنند می توانند از مناظر بسیار زیبایی که در این کشور وجود دارد بهره مند شوند. بهتر است بدانید در ژاپن معابد بسیار خاصی وجود دارند که می توانند احساس آرامش را در محیط تداعی کنند. همچنین، معابد ژاپن می توانند شما را به فراسوی یوگا و مدیتیشن ببرند. بسیاری از کسانی که یوگا انجام می دهند در ژاپن دوره های لازم را طی کرده اند. به همین دلیل، امروزه سفر به ژاپن به عنوان سفری ویژه شناخته شده است.

آیا مردم ژاپن انگلیسی بلد هستند؟

وقتی به کشوری سفر می کنید در مرحله اول باید زبان آن کشور را بدانید به همین دلیل کسانی که تور ژاپن را انتخاب می کنند در این باره سوال می پرسند آیا مردم ژاپن زبان انگلیسی بلد هستند یا خیر! بهتر است بدانید مردم در ژاپن به زبان انگلیسی صحبت می کنند و شما برای برقراری ارتباط با آنها مشکلی ندارید. در نتیجه، دیگر نباید نگران ارتباط با مردم ژاپن باشید. زیرا شما به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و این مسئله می تواند به لذت بردن شما از سفر کمک نماید.

تور تایلند

تور تایلند ، سفر به طبیعتی بکر

تور تایلند یکی از بهترین تورهایی است که می تواند به شما کمک کند حس سفر را به گونه ای متفاوت تجربه نمایید. در تایلند طبیعت بکر و دست نیافتنی وجود دارد که این طبیعت در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نمی شود. با انتخاب تور تایلند می توانید هم از ویژگی های مدرنیته و هم از بافت سنتی این کشور بهره مند شوید و سفر خود را به یک سفر خاص تبدیل نمایید. تور تایلند شامل سفر به قسمت های مختلفی از جمله بانکوک و یا پاتایا می شود که هر یک از این شهرها زیبایی زیادی را در دل خود جای داده اند.

مشاهده قیمت های تور تایلند :

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تایلند

نکات مهم در سفر به تور سیشل

تور سیشل سفر به یک مجمع الجزایر در اقیانوس هند را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود در یک جزیره آرام و دست داشتنی روزها و شب های متفاوتی را تجربه کنید. قیمت تور سیشل ، بسته به فصل ها و شرکت های مسافربری مختلف، متفاوت می باشد. با انتخاب تور سیشل می توانید افرادی از کشورهای مختلف دنیا از جمله فرانسه و چین را ملاقات نمایید و این مسئله حس خوبی را در کسانی که به جهانگردی علاقه دارند به وجود می آورد. با تور سیشل می توانید سواحل نقره ای و آب های زلال دریا را در گوشه ای از زمین ببینید که شبیه به آنها در هیچ جای دنیا نیست.

برای خرید تور ژاپن به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تور ژاپن در اختیار شما قرار دهیم.در ژاپن معابد زیبا و دست داشتنی وجود دارند و می توانند شما را به فراسوی تاریخ ببرند. برای سفر به ژاپن نیازمند ویزا هستید و باید حداقل یک ماه قبل از سفر این ویزا را دریافت کنید.

اگر می خواهید برای خرید تور ژاپن، تور تایلند و تور ژاپن اقدام کنید می توانید به آژانس نوید گشت اعتماد داشته باشید. این تور خدماتش را بر اساس علم روز دنیا و اصول گردشگری به مسافران ارائه می دهد و به آنها کمک می کند از سفر خود لذت ببرند.

نوید گشت

درباره نوید گشت

نوید گشت (navidgasht.com) یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 3 کاربر