« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 22 ارديبهشت 1403 در ساعت 11 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است که احتمالا نام آن را شنیده باشید. تورها و مسافران زیادی به اقامت در این‌هتل علاقه دارند. اگر بخواهید درباره بهترین هتل‌های مشهد تحقیق کنید، قطعا یکی از گزینه‌هایی که باید بررسی شود، هتل قصر طلایی مشهد است. این‌هتل نیز مانند دیگر هتل‌های لوکس شهر مشهد سعی کرده با بهترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی کند. قیمت رزرو و هزینه اقامت در این‌هتل به عوامل زیادی بستگی دارد که در قسمت‌هایی از این‌مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره قیمت هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد در بهار 1403 توضیح دهیم. اگر به مشهد سفر می‌کنید یا می‌خواهید درباره هتل‌های آن بیشتر بدانید، بهتر است این‌مقاله را خوانده و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد آغاز می‌کنیم تا شما آن را بهتر بشناسید و بتوانیم راحت‌تر درباره عوامل موثر بر قیمت این‌هتل توضیح دهیم.

درباره هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد

همان‌طور که گفته شد، هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های مشهد است که مسافران و اهالی مشهد از آن به خوبی یاد می‌کنند. اگر در سایت‌هایی مانند علی بابا درباره این‌هتل مطالعه کنید، حتما به نظرات مثبت و توصیه‌های مسافران قبلی برای رزرو این‌هتل برخورد خواهید کرد. این‌هتل همان‌طور که از نام آن پیدا است در سطح بین‌المللی طراحی شده و یکی از بهترین محل‌های اقامت در مشهد به شمار می‌رود. حتی اگر نخواهید در این‌هتل اقامت داشته باشید، انتخاب و رزرو آن به شما کمک می‌کند تا با دیگر هتل‌ها و امکانات آن‌ها برای مقایسه آشنایی بیشتری داشته باشد. معماری هتل نظر مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از دلایل شهرت آن، موقعیت خوب هتل و نزدیکی آن به حرم امام رضا (ع) است. ساختمان هتل 20 طبقه دارد و مسافران می‌توانند در یکی از 358 اتاق و واحد اقامتی متنوع آن اقامت داشته باشند. از آن‌جا که می‌خواهیم درباره قیمت هتل توضیح دهیم، بهتر است بدانید یکی از ویژگی‌های هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد، اتاق‌ها و واحدهای متنوع آن است. بهتر است قبل از رزرو نهایی درباره انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این‌هتل بخوانید تا بهترین اتاق را برای خود و همراهان رزرو کرده باشید.

عوامل موثر بر قیمت رزرو هتل قصر طلایی مشهد

حتما شما هم هنگام رزرو هتل قصر طلایی مشهد یا دیگر هتل‌ها در سایت علی بابا دیده‌اید که برای برخی از روزها قیمت هتل و اتاقی خاص از آن متفاوت هستند. عوامل زیادی مانند تاریخ سفر، زمان رزرو در روزهای هفته، انواع اتاق‌ها و خدمات آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر باعث می‌شوند تا شما قیمت‌های متفاوتی را برای اتاق‌های هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد ببینید. شما باید همه این‌موارد را از سایت‌های معتبری مانند علی بابا بررسی کرده و یکی از بهترین گزینه‌ها را برای سفر خود انتخاب کنید. به‌صورت کلی سفر در روزهای شلوغ و ایام پیک سفر باعث می‌شود که شما مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر شوید. در روزهای خلوت بسیاری از هتل‌های مشهد تخفیف‌های را برای جذب مشتری قرار می‌دهند که این‌موارد در روزهای شلوغ و پرتقاضا وجود ندارند.

هتل قصر طلایی مشهد

حال که می‌دانید بسیاری از عوامل می‌توانند باعث تغییر در قیمت رزرو هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد شوند، در قسمت بعد می‌توانید قیمت‌ها را برای بهار 1403 ببینید. توجه داشته باشید که قیمت بهار نیز ممکن است در برخی روزها بسیار با روزهای دیگر متفاوت باشد. دلیل این‌موضوع می‌تواند روزهای تعطیلی مانند ابتدای بهار باشد.

قیمت هتل قصر طلایی مشهد در بهار 1403

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد یکی از هتل‌های لوکس و زیبای مشهد است و می‌توان قیمت‌های آن را کمی بالا دانست. البته این‌هزینه زیاد لزوما به معنی گران‌بودن هتل نیست. بسیاری از اوقات رزرو هتل‌های لوکس به‌صرفه است و خدمات با امکاناتی که به شما ارائه می‌شود ارزش این‌هزینه را دارد. شما برای اقامت در هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد برای هر شب باید مبلغی حدود دو تا 4.5 میلیون تومان بپردازید. رزرو اتاق‌های اتاق یک‌تخته اکونومی با منوی صبحانه برای هر نفر در هر شب حدود 1.9 میلیون تومان هزینه دارد. ممکن است در برخی از روزها قیمت‌های کم‌تر یا بیشتری را نیز همین حوالی ببینید.

اتاق سینگل لاکچری و اتاق دو‌تخته آتریوم قیمت‌های دو تا سه میلیون برای هر شب و اتاق دو‌تخته لاکچری، سوئیت جونیور دو‌نفره، سوئیت پرنسس، اتاق دبل لاکچری تراس‌دار و اتاق دو‌تخته پاناروما که برای دو نفر ظرفیت دارند، قیمتی حدود سه تا چهار میلیون تومان برای هر شب اقامت دارند. از میان اتاق‌های دونفره اتاق پرنسس رویال و سوئیت سنیور یک‌خوابه دو‌نفره قیمتی حدود 4.5 میلیون تومان برای هر شب اقامت را ثبت کرده‌اند. اگر تعداد نفرات همراه شما بیشتر است، آپارتمان یک‌خوابه چهار‌نفره رویال و سوئیت قاجار با قیمت حدود هشت میلیون تومان برای هر شب آماده پذیرایی از شما هستند. سوئیت پرزیدنت دو‌خوابه چهار‌نفره هتل نیز قیمتی حدود نه میلیون تومان برای هر شب اقامت دارد.

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 1 کاربر