« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 در ساعت 16 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هفدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته ، از تاریخ 23 / 11 / 1402  تا تاریخ 26 / 11 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

تذکر مهم: با توجه به شرایط واکسیناسیون کرونا ، امسال نمایشگاه گردشگری به موقع برگزار خواهد شد؛ در صورت تغغیر تاریخ نمایشگاه گردشگری و اخبار دیگر درباره نمایشگاه گردشگری، حتما از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت های هواپیمایی ، و آژانس های گردشگری و مسافرتی و برگزارکنندگان تور از فعالان حضور در این نمایشگاه هستند. نمایشگاه گردشگری 1402 نیز همانند سالهای گذشته نیز شاهد حضور شرکت کنندگانی از کشور های همسایه خواهد بود. مجریان خدمات گردشگری کشور های مثل ترکیه و امارات نیز برای حضور در نمایشگاه گردشگری اعلام آمادگی نموده اند.

اگر شما در صنعت گردشگری فعالیت می نمایید و جز ارائه دهندگان خدمات گردشگری در کشور هستید، این نمایشگاه می تواند محل مناسبی برای آشنا شدن با همکاران و طرح ها و ایده های نو در زمینه ساخت بستر مناسب برای صنعت گردشگری کشور است.

برای حضور در نمایشگاه گردشگری 1402 به عنوان غرفه دار نیز می توانید شرایط رزرو را از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران که شماره آن 21919-021 و آدرس سایت     titexgroup.com  است، جویا شوید.

نمایشگاه گردشگری

بازدید از نمایشگاه گردشگری برای عموم آزاد می باشد و ساعت بازدید نمایشگاه گردشگری از 8 و نیم صبح الی 16 و نیم بعد از ظهر می باشد؛ البته در ساعات بعد از ظهر احتمال تمدید ساعت کاری نمایشگاه گردشگری در صورت استقبال زیاد می باشد.

همچنین برای اجاره های غرفه های فضای باز نمایشگاه می توانید تا لحظات قبل از شروع نمایشگاه گردشگری1402 ، مراتب را از طریق شماره های سازمان نمایشگاه های بین المللی که در بالا درج نمی دویم، پیگیری نمایید.

همچنین در صورت تغییر تاریخ نمایشگاه گردشگری ، حتما زمان های درج شده اصلاح خواهد شد؛ در آینده نیز زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری 1403 نیز از طریق این پست اطلاع رسانی می شود.

لطفا جهت حمایت از کار ما و اطلاع رسانی بهتر، این پست را با دوستان و همکاران خود در شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید.

با آرزوی شادی و پیروزی 

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 21 کاربر