« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 27 آذر 1400 در ساعت 12 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

سفر رفتن یکی از راه های گذران اوقات فراغت و نیز یکی از راه های کسب آگاهی است. به قول شاعر "بسیار سفر باید تا پخته شود خامی". احتمالا در اطرافتان افرادی را می شناسید که هر فرصتی برایشان پیش بیاید بار سفر بسته و راهی یک شهر جدید می شوند. این گونه افراد معمولا خیلی کول به نظر می رسند و لایف استایلشان برای خیلی از افراد جالب و یا عیب به نظر می رسد. اما مسئله اصلی مسئله‌ی اقامت است. شاید اجاره ویلا به نظرتان کار سختی باشد، اما به هیچ وجه این طور نیست.

در ادامه می خواهیم راحت ترین راه های اجاره اقامتگاه در سفر را با هم مرور کنیم تا خیالتان راحت شود و برای سفر رفتن دلتان را به دریا بزنید.

  • 1 - اقامت در هتل

اقامت در هتل از انتخاب های خوب برای اقامت در سفر
یکی از آسان ترین و اولین گزینه های مسافران برای انتخاب اقامتگاه، رزرو هتل است. تکلیف کسانی که تمایل به اقامت در هتل دارند روشن است. این افراد کافی است با جستجویی در اینترنت لیستی از هتل‌های شهر مقصد پیداکرده و با تماس تلفنی یکی را به دلخواه رزرو کنند و یا برای راحتی کار به یکی از وبسایت های معتبر در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه مراجعه کرده و از آن طریق هتل مورد نظر خود را پیدا کرده و با توجه به بودجه و نیازتان اتاق دلخواه خود را رزرو کنید.

هرچند که رزرو اتاق در یک هتل راه امنی برای اقامت است؛ اما در این صورت باید هزینه زیادی هم بابت اقامتتان بپردازید. یکی از عوامل مؤثر بر میزان اجاره‌ بها موقعیت هتل، امکانات و خدمات هتل و تعداد شب های اقامت است. شاید اجاره هتل برای یکی دو شب و تعداد نفرات پایین از نظر هزینه تا حدودی منطقی به نظر برسد؛ اما اگر برنامه‌ریزی شما برای یک سفری طولانی است و تعداد نفراتتان بیشتر از دو یا سه نفر است دیگر نمی‌توان مدعی شد که رزرو و اجاره هتل منطقی است. در این صورت گزینه های دیگری پیش روی شماست.

  • 2 - اجاره ویلا و سوئیت

اجاره ویلا برای اقامت در سفر

اگر تمایلی به اقامت در هتل ندارید و می خواهید در محیطی بزرگ تر و آزادتر اقامت داشته باشید می توانید ویلا، آپارتمان و یا سوئیت های موجود در هر یک از شهرها را برای اقامت انتخاب کنید. برای اجاره روزانه خانه و سوئیت و یا آپارتمان و ویلا دو روش متفاوت پیش روی گردشگران است. اولین روش اجاره اقامتگاه به شکل حضوری و روش دوم رزرو و اجاره آنلاین سوئیت و ویلا است. اگر دغدغه اصلی شما پایین آوردن هزینه‌ها باشد باید روش‌های کهنه و قدیمی را هم کنار بگذارید.

از طرفی هنگام انتخاب سوئیت و یا ویلا و منزل مبله گزینه های بیشتر و متنوع تری پیش روی شما قرار می گیرد. همچنین شما می توانید با اجاره سوئیت و خانه راحت تر به فعالیت های شخصی خود بپردازید و همینطور دیگر نیازی نیست برای صرف غذا حتما به رستوران مراجعه کنید. شما می توانید به راحتی در این خانه ها آشپزی کنید و از امکانات کامل خانه استفاده کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در بازار دلالان نه تنها دردسرهایی به دنبال دارد بلکه شما را وادار به پرداخت هزینه ‌های اضافی و نامعقول می‌کند. در تمام طول سال و به خصوص در ایام تعطیل دغدغه‌ی پیدا نکردن اقامتگاه مناسب باعث می‌شود به افراد سودجو اعتماد کرده و به قیمت‌گذاری ‌های سلیقه‌ای تن دهیم. از آنجایی که بازار دلالان از هیچ قانونی برای اجاره سوئیت و ویلا پیروی نمی‌کنند مسافران هم برای اقامت مجبور به پرداخت هزینه‌ های غیرمنطقی و بسیار بالاتر از ارزش واقعی آن اقامتگاه هستند.

اما روش دوم برای اجاره اقامتگاه، اجاره از طریق سایت‌های رزرو آنلاین است. چنانچه در انتخاب سامانه رزرو اینترنتی دقت کافی داشته باشید و به سراغ سایت‌های معتبر بروید این روش می‌تواند انتخاب معقول، منطقی، به صرفه و مطمئنی برای اجاره اقامتگاه باشد.

  • 3 - اقامت در اقامتگاه های بوم گردی

اقامت در اقامتگاه بوم گردی

یکی دیگر از گزینه های پیش روی مسافران برای اقامت، اجاره اقامتگاه بوم گردی است. اگر دوست دارید در فضایی سنتی تر و با حال و هوای گرم تر و صمیمی تر اقامت کنید و هزینه های مربوط به اقامتتان را کاهش دهید، می توانید به اقامتگاه های بوم گردی سری بزنید. در این نوع اقامتگاه ها معمولا یک اتاق در اختیار شما قرار می گیرد و آشپزخانه و سرویس بهداشتی با دیگر میهمانان مشترک است. شما می توانید برای سفرهای کوتاه و چند روزه به این نوع بوم گردی ها مراجعه کنید. در برخی از این نوع اقامتگاه ها نیز یک سوئیت کامل در اختیارتان قرار می گیرد. طبیعتا در این دسته اقامتگاه های بوم گردی اجاره بهای بیشتری از شما دریافت می کنند.

تعداد اقامتگاه‌ های بوم گردی در برخی شهرها از جمله، شهرهای ساحلی توریستی خیلی کم است؛ اما باز هم می‌توان از طریق سامانه‌های رزرو آنلاین سوئیت و ویلا مانند وبسایت گردشگری لیدوماتریپ برای رزرو این نوع اقامتگاه‌های ارزان اقدام کرد.

لیدوماتریپ درگاهی مطمئن برای اجاره انواع اقامتگاه ها در سراسر کشور

لیدوماتریپ : اجاره انواع اقامتگاه در ایران 

وبسایت گردشگری لیدوماتریپ یکی از پلتفرم های معتبر فعال در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه است که بیش از 7 هزار اقامتگاه (اعم از ویلا، سوئیت، آپارتمان، هتل و اقامتگاه بوم گردی) در سرتاسر کشور، از دورترین روستاها تا کلان شهرها را پوشش داده است.

شما با مراجعه به سایت و پس از وارد کردن نام شهر مقصدتان در نوار مربوطه، انواع اقامتگاه های موجود در سایت را مشاهده می کنید. هم چنین می توانید با استفاده از فیلترهای موجود در سایت، جزئیات بیشتری را تعیین کنید تا بر این اساس اقامتگاه های متناسب با نیازتان پیش روی شما قرار بگیرد. بعد از مطالعه‌ی اطلاعات کامل و مشاهده‌ی تصاویر مربوط به هر اقامتگاه می توانید بین اقامتگاه ها مقایسه انجام دهید و سپس نزدیک ترین گزینه به استانداردها و سلیقه‌تان را انتخاب و رزرو کنید.

لازم است بدانید رزرو اولیه کاملا رایگان بوده و تا زمانی که رزرو قطعی نشده و از سمت میزبان تایید نشده باشد هیچ مبلغی از شما دریافت نمی شود. تیم پشتیبانی لیدوماتریپ نیز همه روزه (حتی در ایام تعطیل) به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسافران بوده و در صورت بروز هرگونه مشکلی، سریعا در صدد رفع آن بر می آیند.

www.lidomatrip.com

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
سارا فیاض : رزرو‌ اقامتگاه
4 2
از لیدوما تریپ تو‌ کیش سوئیت اجاره کردم خوب بود نسبتا اما به نسبت هتل قیمتاش تو پیک تقاوت چندانی نداره
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 5 کاربر