« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 8 اسفند 1400 در ساعت 11 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تصور کنید درختانی پوشیده از برف، قندیل های یخی آویزان که به شکل های مختلف بلورین می درخشند. درخشش تلالو قطرات باران روی برگ های درختان، که نور خورشید به آنان در فصل زمستان می تابد. صدای سوختن چوب های در آتشی که روی آن کتری آب جوش در حال جوشیدن است. سکوتی که در شهر است به دور از شلوغی و هیاهوی جمعیت و تفریحاتی که مخصوص سفرهای تور زمستانی است مثل اسکی.

این ها همه زیبایی هایی است که از چشم مردم پنهان شده ولی افرادی که به دنبال آرامش و لذت از طبیعت هستند، این مقاله برای آنان توصیه هایی دارد. اصولا همه برای آرامش و لذت، سفر می کنند. برای دوری از مشغله های فکری، گرفتاری ها و مشکلات روزانه ای که در زندگی با آن سر و کار داریم. اما تصور کنید زمانی را که نه تنها باعث آرامش نشود بلکه دلیلی برای خستگی، تنش روحی و عصبی شود.

خستگی به دلیل مشکلاتی چون شلوغی جاده ها که باعث راه بندان های روزانه، پیدا نکردن هتل مناسب و با کیفیت، کاهش سطح بهداشت به دلیل وجود جمعیت زیاد مسافر. همچنین افزایش هزینه ها در فصولی که حجم سفرها زیاد می شود مثل تابستان را نباید فراموش کرد.

اما از آنجایی که بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد است می توان با تغییر عادت ها و عقاید مان ، بهترین و لذت بخش ترین تجربیات را برای خود و خانواده مان خلق کنیم. همانطور که می دانید اصولا فصل تابستان تمامی جمعیت ایران در حال سفر به جاهای مختلف از شمال به جنوب و بالعکس می باشد. خستگی، گرمی آب و هوا، هزینه های بالای سفر، پیدا نکردن محل اسکان مناسب، مسائلی است که به سبب رسم دیرینه ای که داریم (سفر در تابستان) همه ما یک بار این مشکلات را تجربه کرده ایم.

تجربه سفرهای زمستانی چیزی است که همه ما نیاز داریم امتحان کنیم به قول معروف Best Winter Vacations رو همه باید به یاد داشته باشیم و در تقویم مسافرتیمان قرار دهیم.

 

سفر در زمستان برای دو سلیقه

سفر در تابستان ممکن است همه توجه را به خود جلب کند، اما آیا زمستان زمانی نیست که بیشتر ما واقعاً به استراحت نیاز داریم؟ و با یک برنامه ریزی متفاوت می توان از تعداد مشکلات بالا کاهش دهیم. این تفاوت را می توان تنها با تغییر زمان و فصل سفرمان ایجاد کنیم.

خوشبختانه در کشورمان ایران این امکان هست که در فصل زمستان هم، به مناطقی با آب و هوای گرمسیری برویم. برای نمونه شهرهای جنوبی کیش، قشم، چابهار برای دوست داران هوای گرم. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که از برف و سرما لذت نمی برید، می توانید با تور کیش، تور قشم و تور چابهار و تور بندرعباس به شهرهای گرمسیر جنوبی در زمستان بروید. هوای مطبوع شهرهای گرمسیری در زمستان و همچنین مزایایی که در این زمان به مسافران توسط تورهای زمستان ارائه می شود، استفاده کنید.

سفر با تورهای زمستانی

چیزی جادویی در قله های سفید پوش و صبح های یخبندان وجود دارد. مناظر زمانی که در برف غبار آلود اند مانند منظره ای در افسانه ها به نظر می رسند. مطمئنا، سواحل و آسمان آبی زیبا هستند، اما سفر در زمستان جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد.

 

سفر در زمستان، برای امکانات بیشتر و هزینه کمتر

برای اینکه تجربه ای لذت بخش داشته باشیم، برای اینکه مشکلات عنوان شده در بالا را تجربه نکنیم، عادت های سفر خود را تغییر دهیم. به عبارت دیگه برای خلق تجربیات جدید، برنامه ریزی متفاوت از قبل را داشته باشیم و یا حداقل برای یک بار آن را امتحان کنیم. برای مثال سفر در زمستان را برای امسالمان برنامه ریزی کنیم. چه تجربه جالب و هیجان انگیزی. در اینجا پنج دلیل عالی برای سفر در فصل زمستان آورده شده است.

  1. قیمت کمتر، ارزش بیشتر

چه کسی نمی خواهد بلیط پروازها و هتل های با کیفیت را با قیمت های پایین تر و ارزان تر رزرو کند؟ سفر در فصل های غیر معمول مثل فصل زمستان، می تواند یک موهبت برای جیب باشد. حتی مسافران این فرصت را دارند تا از امکاناتی که دارای هزینه بالایی در فصل های پر مسافر است، با حداقل هزینه برخوردار شوند. و از آنجایی که هزینه کمتری دارد، خانواده های بیشتری می توانند از این نوع امکانات استفاده کنند.

  1. ازدحام کمتر، دردسر کمتر

علاوه بر هزینه های پایین ‌تر، ازدحام کمتر و دردسر کمتری هنگام پیمایش در مکان ‌های گردشگری محبوب وجود دارد. مسافران می توانند وقت بیشتری در موزه ها، میدان ها و سایر جاذبه هایی که معمولاً شلوغ هستند، صرف کنند. حتی ممکن است بتوانند آن میز ویژه ای را که معمولاً از ماه ها قبل رزرو می شود، دریافت کنند. همه این ها منجر به تجربیات به یاد ماندنی می شود که بهترین آژانس مسافرتی همانند فارا گشت برای تورهای زمستان به  شما پیشنهاد می دهد.

  1. خدمات و مزایای شخصی بیشتر

مسافران معمولا توجه بیشتری از رزرو هتل های داخلی یا خارجی، رستوران ها و سایر خدمات دریافت می کنند. و گاهی اوقات، مزایا بهتری ارائه می شود. همانطور هم که در شبکه های اجتماعی شاهد زندگی هنرمندان و افراد معروف هستیم، اکثرا در زمستان سفر می  کنند. حتی شرکت های گردشگری و تورهای مسافرتی، آفر های ویژه ای را برای فصل زمستان ارائه می دهند. چرا که توانایی ارائه خدمات بهتر را به سبب کم بودن جمعیت دارند.

  1. مناسبت های ویژه

جالب است بدانید که دو مناسبت ویژه نیز در فصل زمستان وجود داد که باعث می شود تمایل به سفر کردن در این فصل بیشتر شود. کریسمس و تعطیلات بهمن.

تورهای کریسمس فارا گشت یکی از پرطرفدارترین مسافرت هایی است که بیشتر مشتریان تمایل به رزرو تور خارجی دارند. جشن های ویژه کریسمس و ژانویه در این تورها اجرا می شوند و باعث می شوند سفر بسیار هیجان انگیز تر و ویژه تری را تجربه کنید.

تورهای تعطیلات بهمن فارا گشت نیز یکی دیگر از خدمات بسیار جذاب برای مسافرانی است که قصد سفر در تعطیلات را دارند. تور داخلی ایرانگردی و در کنارش خارجی متنوعی برنامه ریزی شده است. این سفرها نیز با هواپیما، قطار و اتوبوس اجرا دارند و نسبت به سلیقه هر فرد سرویس متفاوتی تدارک دیده شده است تا بهترین مسافرت زمستانی را در تعطیلات بهمن تجربه کنید.

سفر و تور زمستانی

مدیریت سفر در تور زمستانی

" کجا سفر کنم؟"  این سوالی است که اکثر افراد برای برنامه ریزی از خود می پرسند، مخصوصا زمانی که به بیشتر شهرها سفر داشته و نمی توانند مقصد جدیدی را پیدا کنند. اینجاست که مشاوران سفر واقعا می توانند بدرخشند. مشاوره با کارشناسان تورهای زمستان فارا گشت کوروش کبیر می تواند به شما اجازه  دهد تا با استفاده از تجربیات آنان سفری لذت بخش و بدون مشکل احتمالی داشته باشید. مخصوصا هنگامی که این شرکت گردشگری نیازها و خواسته های مشتریان خود را می شناسد، با توجه به شرایط و مزایایی که مورد نظر مسافران است، با استفاده از تجربه و اطلاعاتی که دارند، می توانند به خلق تجربه به یاد ماندنی، شما را همراهی کنند.

تورهای مسافرتی داخلی و خارجی که در فصل زمستان اجرا می شوند می توانند خدمات فوق العاده ای ارائه کنند. این به معنای واقعی کلمه کار آنهاست. زیرا که  آنها سال‌ها در تجارت سفر بوده‌اند، احتمالاً روابطی با تامین کننده دارند که می‌تواند به نفع شما باشد.

شاید بپرسی به غیر از جزایر یا شهرهای جنوبی کشور چه سفرهای دیگری در فصل زمستان می توانم داشته باشم؟

از دیگر تورهای ایرانگردی زمستانی می شود به شیراز، یزد، اصفهان و خوزستان اشاره کرد. حتی تور سرعین و اردبیل و تورتبریز نیز طرفداران خاص خود را دارند. جالب اینجاست که علاقمندان به زیارت امام رضا نیز می توانند با تور مشهد هوایی یا زمینی با ارزان ترین قیمت در این فصل سفر کنند.

البته تورهای خارجی نیز به قوت خود باقی هستند مثل تور ارمنستان، گرجستان، وان ترکیه، هند، آنتالیا و حتی استانبول. به هر حال هر کدام از کشورها و شهرهای اسم برده شده مزایای خاص خود را در فصل زمستان برای مسافران و توریستها دارند.

پس خیالتان راحت باشد، بسیاری از آژانس های مسافرتی در یافتن مکان های خاص و ناب تخصص دارند. اکثر آنان که در این صنعت کار می‌ کنند، وظیفه دارند تا از روند و شرایط مختلف آینده مطلع باشند. بنابراین می توانید با استفاده از راهنمایی های افراد حرفه ای، از سفری با بیشترین امکانات و کم ترین هزینه در تور زمستان لذت ببرید.

اگر می خواهید اطلاعات کاملتری درباره سفر با تورهای زمستانی داشته باشید پیشنهاد می کنم که به سایتهای زیر مراجعه کنید:

travel.usnews.com و faragasht.com

تجربه ای کم نظیر همراه با تنوع،  در فصل زمستان برای مسافرت های هوایی و زمینی خواهید داشت.

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 1 کاربر