« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 23 ارديبهشت 1403 در ساعت 13 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با افتخار به شما تورهای تابستان ۱۴۰۳ آژانس سفرنامه را معرفی می‌کنیم! این تورها به مقاصد متنوع و جذابی چون آفریقای جنوبی، کنیا، برزیل، آرژانتین، شیلی، کوبا، ژاپن، کره جنوبی، فیلیپین، و ویتنام برای شما ارائه می‌شوند. با توجه به تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی این کشورها، تورهای ما به شما فرصتی بی‌نظیر برای تجربه‌ی سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌ناپذیر ارائه می‌دهند.

تور آفریقای جنوبی: تجربه‌ی سفر به این سرزمین غنی از پارک‌های ملی، حیات وحش فراوان، و شهرهای پرجنب و جوش مانند کیپ تاون و ژوهانسبورگ.

تور کنیا: شاهد زیبایی‌های طبیعی همچون ماسای مارا و پارک ملی سرنگتی، جایی که می‌توانید از نزدیک با حیات وحش ارتباط برقرار کنید.

تور برزیل: اکتشاف شهرهای شگفت‌انگیز مانند ریو دو ژانیرو و ساحل‌های زیبای آن با موج‌های مهیب آتلانتیک.

تور آرژانتین: سفر به بوئنوس آیرس، شهر تندرست و پرانرژی، و پرواز بر روی آندس، یکی از زیباترین و بلندترین کوه‌های جهان.

تور شیلی: کاوش در کلیمات و بیابان‌های آتاکاما، و بازدید از شهرهای فریبنده‌ی وینا دل مار و والپارایسو.

تور کوبا: سفر به هاوانا، شهری پرآزادی و پرانرژی، و آشنایی با فرهنگ و معماری منحصر به فرد این کشور.

تور ژاپن: پویش در شهرهای پرهیجان مانند توکیو و کیوتو، و تجربه‌ی فرهنگ ژاپنی و میراث تاریخی آن.

تور کره جنوبی: بازدید از شهرهای پوسان و سئول، و آشنایی با فرهنگ مدرن و سنتی این کشور.

تور ویتنام: پویش در شهرهای تاریخی مانند هانوی و هوشی من، و تجربه‌ی طعمهای متنوع و خوشمزه‌ی غذاهای ویتنامی.

تورهای ما با برنامه‌ریزی دقیق و راهنمایی حرفه‌ای، به شما این امکان را می‌دهند که بهترین لحظات تابستان خود را در سفرهایی بی‌نظیر به این مقاصد فراموش‌ناپذیر بسپارید. منتظر حضور گرمتان در این سفرهای بی‌نظیر هستیم!

سفر به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشوری است که در گذشته دوران طولانی آپارتاید (تبعیض نژادی) را تجربه کرده است، اما در حال حاضر با رشد اقتصادی جهانی، زیبایی‌های طبیعی فراوان و فرهنگ‌های متنوع، این کشور در حال توسعه و پیشرفت است. آفریقای جنوبی میزبان مسافرانی از سراسر جهان است که دو اقیانوس هند و اطلس را به طور همزمان می‌بینند و از کوه آتشین، به سمت قاره آفریقا سفر می‌کنند.

تور آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ، کیپ تاون، پریتوریا و بلومفونتین از مهم‌ترین شهرهای این کشور هستند. با رزرو تور آفریقای جنوبی آژانس سفرنامه، در طول سفر به ژوهانسبورگ، کیپ تاون، شهر سانسیتی و پارک جنگلی بازدید خواهید کرد. با بهره‌گیری از سرگرمی‌ها و جاذبه‌های این شهرها و مناطق، سفری به یادمان‌داشته خواهید داشت.

اگر به ماجراجویی علاقه‌مندید و می‌خواهید تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت داشته باشید، پیشنهاد می‌شود به کشور جنوبی‌ترین نقطهٔ قاره آفریقا سفر کنید و برنامهٔ این سفر را به عهدهٔ آژانس سفرنامه بگذارید.

بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی

برای تعیین بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی، ابتدا باید به اقلیم این کشور توجه کرد و متوجه شد که کدام فصل برای لذت بردن از تمام جذابیت‌های این کشور مناسب‌تر است. از طرفی، در فصل‌های هوای خوب، جاذبه‌ها با گردشگران و بازدیدکنندگان پر می‌شود و قیمت‌های تورها و خدمات مسافرتی نیز افزایش می‌یابد.

به طور کلی، نکته‌ی مهم در انتخاب بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی، مشخص کردن این است که آیا هوای خوب برای شما اهمیت دارد یا اینکه قیمت مناسب و جاذبه‌های گردشگری در مناطق دورافتاده برای شما مهم است. با ساده‌سازی این مسئله، با خرید تور آفریقای جنوبی در زمان مناسب و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانید قبل از سفر، همه‌ی جوانب را مورد بررسی قرار داده و تجربه‌ای مطابق با انتظارتان داشته باشید.

اگر شما به دسته‌ی اول تعلق دارید، به این معناست که می‌خواهید در فصل هوای خوب سفر کنید. فصل خشک، برای لذت بردن بیشتر از مشاهده حیات وحش در طبیعت مناسب‌تر است، بنابراین بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی، فصل خشک است.

همانطور که می‌دانید، کشور آفریقای جنوبی در نیمکرهٔ جنوبی زمین و در نزدیکی خط استوا قرار دارد. بنابراین، مردم آفریقای جنوبی بهار را در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر، تابستان را در ژانویه، فوریه و مارس، پاییز را در آوریل، مه و ژوئن، و زمستان را در ژوئیه، اوت و سپتامبر تجربه می‌کنند.

با توجه به این توضیحات، بیشترین فصل مسافرت به آفریقای جنوبی فصل تابستان (معادل دسامبر، ژانویه و مارس) است. پس از آن، بهار آفریقای جنوبی (اکتبر، نوامبر، دسامبر) و سپس اوایل پاییز (آوریل، مه) برای سفر به این کشور توصیه می‌شود. اما اگر می‌خواهید بازدیدی بیشتر از حیات وحش داشته باشید، فصل تابستان آفریقای جنوبی (دسامبر، ژانویه، مارس) مناسب‌تر است، و اگر از آب و هوای ملایم و کمترین تعداد گردشگر استفاده کنید، بهار و پاییز را انتخاب کنید.

هزینه‌های تور آفریقای جنوبی

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، در این کشور، سفر در فصل‌های تابستان، بهار و پاییز محبوب‌تر است. از این 3 فصل، فصل تابستان (دسامبر، ژانویه، مارس) بیشترین طرفداران را دارد. البته، با افزایش سفرها در فصل‌های محبوب، قیمت‌های تور آفریقای جنوبی نیز افزایش می‌یابد که این یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت تورها در فصل‌های پرطرفدار آفریقای جنوبی است.

برگزاری رویدادهای مختلف مانند تورهای دوچرخه‌سواری در کیپ تاون و تعطیلات عید پاک نیز از دلایل افزایش قیمت تورهای آفریقای جنوبی هستند. اگرچه احتمالاً با پرداخت کمترین هزینه‌ها، می‌توانید راضی کننده‌ای باشید، اما اگر می‌خواهید در بهترین فصل سفر به این کشور داشته باشید، توصیه می‌شود در ماه سپتامبر سفر کنید. ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر آفریقای جنوبی بهار است و گردشگران تابستانی هنوز به این کشور وارد نشده‌اند.

از طرف دیگر، ماه مارس کمترین تعداد گردشگر تابستانی را در آفریقای جنوبی دارد و به عنوان ماهی که به عنوان اواسط نوروز (به عبارت دیگر، فصل سفر ما ایرانیان) در نظر گرفته می‌شود، برای سفر مناسب است.

پکیج های فعال تور آفریقای جنوبی آژانس سفرنامه

تور بزرگ آفریقای جنوبی ۱۰ شب و ۱۱ روزه (۰۶ خرداد ۱۴۰۳)

۴ شب کیپ تان، ۲ شب سان سیتی، ۲ شب پارک جنگلی، ۲ شب ژوهانسبورگ

شروع قیمت: ۲۳۹۰ دلار + ۵۷.۹۰۰.۰۰۰ تومان نرخ بلیط هواپیما

تور بزرگ آفریقای جنوبی ۱۰ شب و ۱۱ روزه (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

۴ شب کیپ تان، ۲ شب سان سیتی، ۲ شب پارک جنگلی، ۲ شب ژوهانسبورگ

شروع قیمت: تماس بگیرید

تور بزرگ آفریقای جنوبی ۱۰ شب و ۱۱ روزه (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) 

همراه با گشت هلیکوپتر در شهر کیپ تان

۴ شب کیپ تان، ۲ شب سان سیتی، ۲ شب پارک جنگلی، ۲ شب ژوهانسبورگ

شروع قیمت: تماس بگیرید

تور بزرگ آفریقای جنوبی ۱۰ شب و ۱۱ روزه (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) 

همراه با گشت هلیکوپتر در شهر کیپ تان

۴ شب کیپ تان، ۲ شب سان سیتی، ۲ شب پارک جنگلی، ۲ شب ژوهانسبورگ

شروع قیمت: تماس بگیرید

سفر به ژاپن

اینجا ژاپن است. جایی که خورشید اولین بار طلوع می‌کند و در آسمان کشورهای دیگر جهان ظاهر می‌شود. بنابراین، دلیلی برای شناخته شدن این کشور خاص و رویایی به عنوان "کشور خورشید" با نور خورشیدی که می‌درخشد، وجود ندارد. ژاپن به معنای طبیعت بکری است که در کنار ساختمان‌های مدرن و بلند ایستاده است. ژاپن به فرهنگ خاص و سنت‌های جذاب معنا دارد.

تور ژاپن

جاذبه‌های زیادی وجود دارد و شما با یک سفر به ژاپن نمی‌توانید راضی شوید. این کشور در زمینه تاریخ، فرهنگ و گردشگری بسیار ثروتمند است و همه مسافران را شاد می‌کند. به عنوان مثال، اگر علاقه‌مند به تاریخ هستید و دوست دارید وقت خود را در بازدید از جاهای تاریخی بگذرانید، باید به ژاپن سفر کنید. چرا که در ژاپن تعداد بی‌شماری قلعه، معبد و جاهای تاریخی برای شما منتظرند.

اگر می‌خواهید وقت خود را در میان مناظر طبیعی و جادویی بگذرانید، یک تور ژاپن را آماده کرده و بهترین خاطرات زندگی خود را بسازید. ممکن است علاقه‌مند باشید به شنیدن داستان‌ها یا آشنایی با عادت‌های جدید، ولی فقط دیدن مناظر طبیعی و جاهای تاریخی کافی نیست. در این صورت، شرکت در یک تور ژاپن یکی از بهترین گزینه‌هاست. برای اطلاعات بیشتر درباره این کشور و نحوه خرید تور ژاپن از طریق الیبابا، این مقاله را تا انتها بخوانید.

بهترین زمان برای خرید تور ژاپن

بهترین زمان برای خرید تور ژاپن بستگی به هدف سفر به این کشور دارد. ممکن است معیار سفر شما هوا و آب‌وهوای ژاپن باشد، یا شاید قصد داشته باشید برای بازدید از یک جشنواره خاص به این کشور سفر کنید. به هر حال، بهترین زمان برای رزرو تور ژاپن به ویژگی‌های سفر شما بستگی دارد.

پکیج های فعال تور ژاپن آژانس سفرنامه

تور بزرگ ژاپن ۹ شب و ۱۰ روزه (۸ خرداد ۱۴۰۳)

۴ شب توکیو (بازدید از هاکونه)، ۲ شب کیوتو (بازدید از نارا)، ۳ شب اوزاکا ( بازدید از کوبه)

شروع قیمت: ۳۴۹۰ دلار + ۶۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان نرخ بلیط هواپیما

تور بزرگ ژاپن ۹ شب و ۱۰ روزه (۳۰ مرداد ۱۴۰۳)

۴ شب توکیو (بازدید از هاکونه)، ۲ شب کیوتو (بازدید از نارا)، ۳ شب اوزاکا ( بازدید از کوبه)

شروع قیمت: ۳۴۹۰ دلار + ۶۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان نرخ بلیط هواپیما

تور بزرگ ژاپن ۹ شب و ۱۰ روزه (۱۴ شهریور۱۴۰۳)

۴ شب توکیو (بازدید از هاکونه)، ۲ شب کیوتو (بازدید از نارا)، ۳ شب اوزاکا ( بازدید از کوبه)

شروع قیمت: ۳۴۹۰ دلار + ۶۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان نرخ بلیط هواپیما

سفر به برزیل

اینجا کشوری است که ساحل‌های درخشانش به بیکران می‌رسند. جایی که به سادگی زمان را فراموش می‌کنید. اینجا برزیل است. کشوری از حیرت، طبیعت، رقص، موسیقی و شادمانی. اگر به دنبال ورود به دروازه‌های آمریکای لاتین هستید، سفر به برزیل را پیشنهاد می‌کنیم. هدف سفر مهم نیست. فکر می‌شود که تور برزیل یک انتخاب کامل و مناسب برای هر سلیقه‌ای است.

تور برزیل

اگر هدف سفرتان مشاهده ساحل‌های فراموش نشدنی به حالت طبیعی است، باید بدانید که برزیل دارای بیش از ۵۰۰۰ مایل ساحلی است. سواحلی که برای آفتاب‌گرفتن و ورزش‌های آبی هر چه انواع مورد استفاده قرار می‌گیرند. فریم منحصر به فرد ساحل‌های سفید و دریای آبی، فقط یک قسمت از هدیه‌های برزیل است. اگر علاقه‌مند به دیدن جشنواره‌ها و کارناوال‌ها هستید، باید بگوییم که به هدف می‌خورید.

برزیل مهد کارناوال‌ها و جشنواره‌هاست. کارناوالی که میلیون‌ها گردشگر و برزیلی را به شهرهای این کشور جذب می‌کند. سفر به برزیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای عاشقان طبیعت است. سبزی و طبیعت این کشور، با تنها اینکه اکثر جنگل آمازون و رودخانه‌های پرآب آن در این کشور قرار دارند، کافی است. اگر در مسیر سفر به برزیل هستید یا اطلاعات بیشتری برای رزرو تور برزیل از آژانس سفرنامه نیاز دارید، لطفاً این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

زمان بهترین برای خرید تور برزیل

برای دانستن زمان بهترین برای خرید تور برزیل، باید هدف سفر خود را مشخص کنید. آیا تاکنون بهترین آب و هوا را برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، یا هدفتان بازدید از یک کارناوال خاص است؟ شاید شما می‌خواهید تور برزیل را با بهترین قیمت رزرو کنید. مهم است که پاسخ شما چیست، زمان بهترین برای خرید تور برزیل بستگی به پاسخ شما دارد.

بطور کلی، می‌توان گفت زمان بهترین برای خرید تور برزیل از دسامبر تا مارس است. آب و هوای این زمان گرم و خوش‌گذران است و باران به شدت نمی‌بارد. طبیعت سبز و زیبای برزیل به تازگی به اوج زیبایی و جلال رسیده است و شما مطمئناً می‌توانید لذت بردن از ساحل و کارناوال‌های خیابانی را در برزیل تجربه کنید.

اگر هدف سفر به برزیل شرکت در یک جشنواره برزیلی است، بطور طبیعی، زمان بهترین برای خرید تور برزیل همان تاریخ شروع همان جشنواره است. به عنوان مثال، برای دیدن یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارناوال‌ها در برزیل، یعنی کارناوال ریو، باید در ماه فوریه به برزیل بروید. می‌توانید در ماه‌های ژوئن، دسامبر و ژانویه به برزیل سفر کنید و جشنواره بونبا مورو را ببینید.

پکیج های فعال تور برزیل آژانس سفرنامه

تور بزرگ برزیل ۹شب و ۱۰ روز (۸ خرداد ۱۴۰۳)

۱ شب سائو پائولو، ۲ شب اقامت در آبشار فوز دو ایگوا سو، ۴ شب ريو دو ژانيرو، ۲ شب پاراچی

شروع قیمت: ۳۸۵۰ دلار + نرخ بلیط هواپیما

تور بزرگ برزیل ۹شب و ۱۰ روز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

2 شب سائو پائولو+3 شب اقامت در آبشار فوز دو ایگوا سو+ 4 شب  ريو دو ژانيرو

شروع قیمت: تماس بگیرید

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه

با ما تفاوت را احساس کنید. تنها کافی است با سفرنامه تماس بگیرید!

آدرس: تهران، سعادت اباد، میدان طهرانی مقدم(کاج)، کوچه علی اکبر( دوازدهم)، پلاک30، طبقه اول واحد3، دفتر خدمات مسافرتی سفرنامه

خط ویژه:              ۲۲۱۲۹۸۹۰

ایمیل:         info .[at]. safarnameh.co

وب سایت:         www.safarnameh.co

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
9 / 10
از 2 کاربر