« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 در ساعت 16 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رامسر یکی از شهر های شمال کشور می باشد که به دلیل داشتن مکان های دیدنی بسیار محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران محسوب می شود. این شهر به عنوان عروس شهر های ایران و همچنین یکی از بخش های استان مازندران، در حاشیه دریای خزر قرار دارد.در گذشته به این شهر سخت سر هم گفته می شد.

اواسط اردیبهشت و اوایل پاییز بهترین زمان برای مسافرت به این شهر می باشند چراکه این شهر نیز مانند سایر شهر های شمال در تابستان هوای این شهر گرم و مرطوب است و هوایی شرجی دارد. امروزه با وجود ویروس کرونا سفر به این شهر و همچنین سفر به سایر شهر ها کار بسیار خطر ناک و سختی است زیرا مسافرت یکی از راه های شیوع این ویروس می باشد.

اجاره ویلا در رامسر

نحوه اجاره و رزرو ویلا در رامسر با رعایت پروتکل های بهداشتی

گاهی افراد به دلایر مختلف و ضروری مجبور به سفر می شوند در این صورت باید حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.  قبل از سفر به این شهر درباره ی وضعیت شهر اطلاع پیدا کنید که این شهر در وضعیت قرمز به سر می برد یا زرد و نارنجی اگر وضعیت شهر قرمز باشد از سفر به این شهر خودداری کنید.

برای گشت و گذار زمان هایی را انتخاب کنید که شهر شلوغ نباشد برای مثال ایام تعطیلات جمعیت شهر زیاد می شود و شیوع ویروس کرونا نیز افزایش می یابد. برای سفر به این شهر در صورت ممکن حتما از خودروی شخصی استفاده کنید زیرا مسافرت با اتوبوس و قطار و حتی هواپیما به دلیل حضور افراد بسیار خطر ابتلا به ویروس را بیشتر می کند.

حتما از ماسک استفاده کنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید همچنین از حضور در مکان های پر جمعیت خودداری کنید. دست های خود را مرتب با آب و صابون یا مواد ضد عفونی کننده بشویید زیرا یکی از راه های انتقال این ویروس از سطح آلوده می باشد. برای سفر راحت و امن و بدون استرس اولین قدمی که باید بردارید پیدا کردن یک اقامتگاه خوب و مناسب است.

بهتر است به جای اقامت در هتل اقامت در ویلا را انتخاب کنید زیرا ویلا یک مکان شخصی مانند خانه ی شخصی می باشد و دیگر در آن با افراد مختلف روبه رو نمی شوید. برای اجاره ی ویلا می توانید با مراجعه به سایت sepanja.com یکی از موارد بسیاری که در این سایت برای شما پیشنهاد شده را با توجه به بودجه و دیگر شرایط خود انتخاب کنید.

نکات مهم برای اجاره ی ویلا در ایام کرونا

  • اجاره ویلا را به روش انلاین انجام دهید زیرا دیگر مجبور نیستید به مکان های مختلف بروید و از ویلا های مختلف دیدن کنید
  • اگر با ماشین شخصی به این شهر سفر میکنید ویلای را انتخاب کنید که پارکینگ دارد تا دیگر نگران جای پارک ماشین خود نباشید.
  • ویلای را انتخاب کنید که از لحاظ ایمنی کاملا ایمن باشد
  • اگر ویلا شما دارای استخر می باشد از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است حتی بعد از ضد عفونی کردن آب، باز هم الوده باشد و شما را به ویروس مبتلا کند.
  • با خود ظرف و ظروف شخصی ببرید و در هنگام نبردن ظرف و ظروف ویلا را قبل و بعد از استفاده با مواد شوینده بشویید
  • وسایل پر تماس از جمله تمامی دستگیره های در و کمد و شیر آلات سرویس بهداشتی را ضد عفونی کنید
  • با خود به مقدار کافی مواد غذایی و اب داشته باشید زیرا ممکن است در این ایام رستوران ها بسته باشد.
  • تمام وسایل و امکانات ویلا را بررسی کنید و در صورت داشتن یک نقص آن را با صاحب ملک در میان بگذارید زیرا بعدا دچار سوء تفاهم می شود و شما مجبور پرداخت خسارت شوید.
  • از سالم بودن قفل در ها و پنجره ها مطمئن شوید
  • قبل از اجاره ویلا از مالک ویلا بپرسید که مهمان قبلی چند روز پیش خانه را تحویل داده اند زیرا هرچه فاصله زمانی اجاره ویلا شما و تحویل مهمان قبلی بیشتر باشد شیوع ویروس کرونا کم تر می شود.
  • پس از پرداخت وجه از مالک ویلا حتما یک رسید دریافت کنید.
  • ویلای که اجاره میکنید به همان شکل که دریافت می کنید به مالک تحویل بدهید زیرا این ویلا یک امانت چند روزه است برای راحتی شما پس باید از آن به خوبی مراقبت کنید.
  • قوانین مربوط به خانه را از صاحب خانه بپرسید برای مثال بعضی از مالکان اجازه ورود هیچ حیوان خانگی به خانه ی خود را نمی دهند یا ممکن است برخی از مالکان اجازه برگزاری جشن و مهمانی در خانه را ندهند

اگر می خواهید در سفرتان از مکان های گردشگری این شهر نیز دیدن کنید به مکان هایی بروید که فضای آن بسته نباشد و هوا در آن به گردش در آید زیرا این امر رابطه مستقیمی با شیوع  ویروس کرونا دارد.

اجاره ویلا در رامسر ویژه نوروز

برخی از جاذبه های پیشنهادی در شهر رامسر برای ایام کرونا

  • آبشار ازارک

این مکان به عنوان یکی از مناطق دیدنی رامسر در منطقه سنگ پشت قرار گرفته است. سرچشمه آبشار زارک از بارش های سالانه باران برف می باشد به همین دلیل ممکن است در فصل تابستان آبشار آن طراوت و پر آبی فصل های دیگر را نداشته باشد، پس از سرچشمه گرفتن مقصد آبشار  به کوه های البرز  و دریای مازندران منتهی می شود.

  • چشمه های آب گرم رامسر

این چشمه ها مجموعه ای از چشمه های گازدار و حاوی املاح معدنی از جمله سولفور تشکیل شده اند و در مناطقی از جمله جواهرده و کتالم وسادات محله، رامسر به چشم می خورد.

  • آبشار ایچ

این آبشار به آبشار ده قلو نیزمعروف است. این آبشار یکی از جاذبه های طبیعی رامسر و همچنین زیبا ترین آبشار ایران به شمار می رود. آبشار ایچ جریان دائمی آب خود را از ذوب شدن برف های کوه خشم چال در ارتفاعات اشکور علیا تامین می کند و سپس چندین ابشار دیگر را تشکیل می دهد و در آخر این آبشار ها به عمق دره اشکور علیا می ریزند.

  • جنگل های رامسر

این جنگل ها مکان های تفریحی شگفت انگیزی برای گذراندن اوقات خوش برای مسافران است. این جنگل ها بین دریا و مناطق کوهستانی قرار گرفته اند که دارای چشم انداز های بسیار زیبا و تماشایی هستند.

  • قلعه مارکوه

این قلعه یکی دیگر از مکان های دیدنی رامسر می باشد که در شهر کتالم و در ۵ کیلومتری شرق رامسر واقع شده است. قدمت این قلعه به دوران ماقبل اسلام باز می گردد، در آن زمان به عنوان سازه استراتژیکی در قرن های سوم، ششم و هشتم هجری قمری بود از آن برای مقابله با دشمنان استفاده می شد.

ویلا اجاره ای در رامسر

اجاره اقامتگاه جنگی در رامسر

اجاره اقامتگاه ها و ویلاهای جنگی در رامسر برای استفاده بیشتر از طبیعت این شهر یکی از گزینه هایی است که شما دارید. این ویلاها و اقامتگاه های جنگی دارای شرایط خاصی از نظر ویو و منظره هستند به همین علت قیمت آن ها نسبتا بالا است. در این زمینه مدنظر داشته باشید که شما خیلی راحت قادر هستید که بهترین ویلای جنگلی برای خود را پیدا کنید.

در این زمینه می توانید با توجه به نظرات کاربرانی که قبل از شما در آن ویلا اقامت داشته اند، تصمیم گیری واقع بینانه تری را تجربه کنید. این تصمیم گیری هوشمندانه به شما کمک می کند که با دید بازتری به انتخاب بپردازید. اگر در این زمینه به مشکلی برخورد کردید و یا سوالی داشتید، کافی است که با بخش پشتیبانی سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا تماس حاصل کنید.

اجاره اقامتگاه ساحلی در رامسر

یکی دیگر از گزینه های اقامتی که در رامسر دارید، اقامتگاه ها و ویلاهای ساحلی این شهر هستند که برای شما آماده شده اند. این ویلاهای ساحلی که دارای امکانات متعددی هستند به شما کمک می کنند که اقامت بی نظیری در این شهر سرسبز تجربه کنید. برای پیدا کردن ویلای ساحلی خود کافی است که به این مسئله توجه کنید که چه میزان بودجه برای سفر خود در نظر دارید؟

شما با مرتب سازی اقامتگاه های ساحلی شهر رامسر بر اساس قیمت قادر هستید که بهترین اقامتگاه های ساحلی این شهر را پیدا کنید. این اقامتگاه ها دارای شرایط و امکانات متعددی هستند که بر روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد. برای این که در این زمینه هوشمندانه تر عمل کنید، حتما اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه در صفحه داخلی آن را مطالعه کنید.

اجاره اقامتگاه کوهستانی در رامسر

اگر موارد بالا برای شما به اندازه کافی جذاب نبودند، حتما این شیوه اقامتی برای شما مناسب است. اجاره اقامتگاه کوهستانی در رامسر برای شما حتما یک تجربه بی نظیر خواهد بود. در واقع شما با این کار قادر هستید که خانه ها و اقامتگاه های کوهستانی را پیدا کنید که دارای شرایط خاص از نظر ویو و منظره دید هستند.

منبع: سپنجا

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 16 کاربر