« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 9 اسفند 1400 در ساعت 11 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دبی بزرگ‌ترین شهر امارت استکه در جنوب ایران و عربستان قرار دارد. این شهر در سال‌های اخیر با ساخت مکان‌های دیدنی و زیبا توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند و سالیانه میزبان میلیون‌ها مسافر از سراسر دنیا است. اقتصاد شهر دبی بر مبنای گردشگری بنا شده و از همین رو مسئولان دبی مکان‌های تفریحی و هتل‌های زیادی را در این شهر زیبا احداث کرده‌اند.

هتل‌های چهار ستاره این شهر یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای سفر به دبی هستند. با هزینه کم می‌توانید از امکانات بسیار خوبی بهرمند شوید. از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر شگفت‌انگیز می‌توان به هتل رامادا دبی و هتل روتانا دبی اشاره کرد. رزرو هتل دبی بسیار آسان بوده و می‌توانید از سایت‌های داخلی هم استفاده و هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

معرفی هتل رامادا دبی

هتل رامادا یکی از برترین هتل‌های چهار ستاره دبی محسوب می‌شود که موقعیت مکان بسیار خوبی دارد. چشم‌انداز زیبا یکی از ویژگی‌های این هتل جذاب بوده که می‌تواند نظر شما را جلب کند. از اتاق‌های این هتل می‌توانید نمای شهر و برج خلیفه را به خوبی ببینید و از تماشای این شهر لذت ببرید.

از دیگر امکانات خوب این هتل می‌توان به نزدیکی و دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری، ساحل  و... اشاره کرد. طراحی اتاق‌ها و نمای بیرونی هتل به بهترین شکل ممکن بوده و رضایت مسافران را جلب می‌کند. رزو هتل دبی به روش‌های زیادی انجام می‌شود که یکی از بهترین روش‌های آن رزرو انلاین است.

موقعیت مکانی هتل رامادا

رامادا دبی در یکی از بهترین محله‌های دبی قرار دارد که دسترسی به مکان‌های مهم شهر را اسان می‌کند. این هتل تا ایستگاه صلاح الدین فقط چند متری فاصله دارد و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به مترو برسید. یکی از مکان‌هایی که فاصله کمی با این هتل دارد، فرودگاه بین‌المللی دبی است که با ماشین فقط 15 دقیقه زمان می‌برد تا به فرودگاه برسید.

بهترین هتل های چهار ستاره دبی

با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان عمار و مرکز تجارت جهانی مدیا سیتی برسید. میدان عمار یکی از میدان‌های مهم شهر است که خیابان‌های معروف را به هم وصل می‌کند. همچنین این هتل تا ساحل با ماشین فقط 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات رامادا دبی

در ساختمان هتل رامادا دبی خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، وای فای، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، درخواست امکانات در داخل اتاق، غرفه اسنک، منوهای رژیمی (درصورت درخواست)، غذای کودک، بوفه ویژه کودکان، سالن بدن‌سازی، استخر روباز، استخر روباز در همه روزهای سال، استقبال و بدرقه فرودگاهی، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ترانسفر (با هزینه اضافه)، روزنامه، چک‌این (ورود) و چک‌اوت (خروج) سریع، جعبه امانات، پارکینگ (غیر رایگان)، صرافی، میز تور، خدمات بلیط و انبارنگهداری چمدان وجود دارد که مسافران می‌تواند با اسانی از این امکانات استفاده کنند.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به  امکانات وخدمت رسانی دربان هتل، باغ، تراس، خدمات نگهداری نوزاد و کودک، محل بازی کودکان، زمین سر پوشیده رایگان برا کودکان، زمین بازی کودکان رو باز، شبکه‌های تلوزیونی ویژه کودک، خدمات خشک شویی، امکان اتوی لباس در اتاق، دستگاه پولیش کفش، اتو پرس، خدمات خانه‌داری، دفتر کار، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، خدمات ارایشگاه و زیبایی، فروشگاه محلی کوچک، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه برای معلولان، اتاق‌های مناسب خانواده، امکانات اتاق درجه یک، آسانسورتهویه مطبوع و... اشاره کرد.

معرفی هتل روتانا دبی

هتل روتانا دبی یکی از بهترین هتل‌های روتانا شهر دبی است که در مجاورت برج خلیفه قرار دارد. این هتل با ساختمانی مدرن و جذاب می‌تواند نظر شما درباره شهر دبی عوض کند. چشم‌انداز این هتل به قدری زیباست که می‌توانید ساعت‌ها خیره به شهر شوید و لذت ببرید.

این هتل چهار ستاره به مرکز شهر و مراکز خرید محبوب مسافران بسیار نزدیک بوده و می‌توانید با چند دقیقه ماشین سواری با این مکان‌های مهم شهر برسید. این هتل با ساحل چند دقیقه ماشین سواری فاصله دارد و می‌توانید  به آسانی به آن برسید. رزرو هتل دبی را می‌توانید از سایت‌های داخلی انجام دهید.

معرفی هتل روتانا دبی

موقعیت مکانی هتل روتانا

هتل روتانا در خیابان شیخ زاهد  قرار دارد و فاصله کمی با دبی مال، مرکز تجارت بین‌المللی دبی و ساحل جمیرا دارد. از دیگر مکان‌های نزدیک به این شهر می‌توان به باغ وحش، اکواریوم، اپرای دبی، ایستگاه مترو خلیفه ، چشمه و... اشاره کرد. پل معلق، مرکز خرید الغریر، برج‌های دوقلو، مسجد بزرگ، مرکز خرید آل بوستان،  دبی فریم، فرودگاه بین المللی دبی و... با این هتل تقریبا شش کیلومتر فاصله دارد و با نهایتا 20 دقیقه ماشین‌سواری می‌توانید به این مکان‌ها برسید.

خدمات رفاهی روتانا دبی

در ساختمان هتل روتانا دبی خدمات رفاهی نظیر  پارکینگ اختصاصی، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اسکواش، خدمات اینترنت، رستوران، درخواست امکانات در داخل اتاق، سرو صبحانه در اتاق، پکیج ناهار برای پیک نیک، منوهای رژیمی (در صورت درخواست)، غذای کودک، سونا، سالن بدن‌سازی، جکوزی، استخر روباز در همه روزهای سال، روزنامه، چک‌این (ورود) و چک‌اوت (خروج) سریع، جعبه امانات، پارکینگ (غیر رایگان)،صرافی، میز تور، خدمات بلیط، انبارنگهداری چمدان، امکانات وخدمت رسانی وجود دارد و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به دربان هتل، کمد قفل‌دار، خدمات نگهداری نوزاد و کودک، شبکه‌های تلوزیونی ویژه کودک، خدمات خشک شویی، امکان اتوی لباس در اتاق، دستگاه پولیش کفش، اتو پرس، خدمات خانه‌داری، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، دفتر کار، خدمات ارایشگاه و زیبایی، فروشگاه برای خرید سوغاتی، مغازه در محل، امکانات ویژه برای معلولان، امکانات اتاق درجه یک، سوئیت مخصوص عروس و داماد، آسانسور، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق ویژه سیگار و... اشاره کرد.

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
10 / 10
از 1 کاربر