مشخصات کلی

در مسیر غرب چابهار و به سمت بندرعباس و فاصله 170 کیلومتری این شهر روستایی به نام درک قرار دارد؛ که خود روستای درک از توابع روستای بزرگتری به نام زرآباد است؛ ولی امروزه نام این منطقه زیبا را روستای درک زرآباد می نامند که واقع در جنوب ( جنوب مرکزی استان - تقریبا در میانه راه چابهار به بند عباس) استان سیستان و بلوچستان است.

زیبایی روستای درک و دلیل معروف شدن آن یکی تلاقی بیابان و دریا است که منظره ای خاص و بینظیر آفریده است و یکی نام آن است؛ همه ما با اصطلاح " برو به درک " آشنا هستیم. منطقه ای که از قدیم تبعیدگاه بوده و باعث به وجود آمدن این اصطلاح در زبان ما شده است ولی حالا درک تبدیل به یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران شده است.

همچنین روستای درک به خاطر ساحل های زیبا و آرام آن نیز شناخته شده است، ساحل دریای مکران در حاشیه دریای عمان که مخصوصا در شب هایی خاص به خاطر آمدن فیتوپلانکتون که آبزیانی درخشان هستند به مانند ساحل های چابهار درخشان میشود.

لطفا همگی حتما یکبار به درک بروید

روستای درک زرآباد

و لطفا در صورت استفاده از این مطلب و معرفی روستای درک ، لینک این مطلب را برای دوستان ارسال نمایید تا با این جاذبه زیبا ایران آشنا شوند.

امروزه در تورهای ایرانگردی سفر به سمت روستای درک از برنامه های گروه های برگزار کننده تور میباشد که در صفحه تور ایرانگردی بهترین های آنها را به شما معرفی نموده ایم.

در ذیل عکس لوکیشن منطقه قرار گیری روستای درک زرآباد نیز درج شده است:

لوکیشن روستای درک

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
9 / 10
از 327 کاربر