مشخصات کلی

کویر ابوزید آباد از جمله جاذبه های گردشگری شهر کاشان است که مورد توجه بسیاری از کویرنوردان و علاقمندان به مناطق خشک و کویری قرار گرفته است. پهنای بی انتها و بی کران و همچنین آسمان پر ستاره کویر ابوزید آباد میتواند چشمان هر گردشگری را به خود خیره کند. اگر عاشق کویر هستید و تا کنون به کویر ابوزید آباد سفر نکرده اید باید بگوییم بهتر است تا در اولین فرصت این کویر زیبا را در لیست سفرهای خود قرار دهید.

جاذبه های کویر ابوزید آباد

کاروانسرای ابوزید آباد و همچنین شهر زیر زمینی اویی که در ذیل بیشتر به آن می پردازیماز جمله جاذبه های گردشگری کویر ابوزید آباد هستند که هر یک بازدید کنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده اند. جاذبه های گردشری کویر ابوزید آباد تنها به این دو مورد ختم نمیشوند اما این دو جاذبه از محبوبیت و بازدید بیشتری نسبت به سایر جاذبه ها برخوردار هستند.

کویر ابوزید آباد و شهر اویی

شهر زیر زمینی اویی

شهری با قدمت بیش از 1500 سال که باستان شناسان قدمت شهر زیر زمینی اویی را به دوران ساسانیان نسبت می دهند. در نزدیکی کویر ابوزید آباد و شهرستان نوشین آباد قرار گرفته است. با توجه به اینکه نوشین آباد اصفهان از جمله شهر های مهم پایتخت ساسانیان بوده ، گمان بر این میرود که شهر زیر زمینی اویی برای محافظت از مردم پایتخت آن زمان ( اصفهان و نوشین آباد) ساخته شده است. شهر زیر زمینی اویی در دو طبقه و با معامری زیبا ساخته شده است که گویی معماران آن زمان ابزار تراشکاری مدرنی داشته اند. حتما در تور کویر ابوزید آباد و شهر زیر زمینی اویی شرکت نمایید و این مکان بینظیر تاریخی در ایران که جز جاذبه های گردشگری ایران نیز محسوب می شود را از نزدیک بازدید نمایید.

تور کویر ابوزید آباد

در صفحه تورهای کویر مجله گردشگری توریستی ها برگزار کنندگان تور کویر ابوزید آباد را به شما معرفی نموده ایم که می توانید با مراجعه به صفحه تور کویر و تماس با شماره های مندرج در آن شرایط تور برای کویر ابوزید آباد کاشان که اغلب یک روزه و یک و نیم روزه برگزار می شود را جویا شوید.

برگزار کنندگان رسمی تور کویر ابوزید آباد
تور کویر تاریخ و مدت قیمت (تومان) آژانس / تلفن
مجری تخصصی تور کویر ابوزیدآباد و شهر زیرزمینی اویی

هر هفته پنجشنبه الی جمعه 2 روزه در پاییز و زمستان 1402

برای مشاهده شرح برنامه این تور روی عبارت زیر کلیک کنید

شرح تور کویر ابوزید آباد

1.150.000

تومان

02154034000

آرامش سفر

       
       

کویر ابوزید آباد کجاست؟

کویر ابوزید آباد در شمال شرقی کاشان واقع شده است و در واقع این کویر بخشی از بیابان بند ریگ محسوب میشود. کویر ابوزید آباد محلی در شهرستان آراد و بیدگل از توابع کاشان میباشد که البته در زبان محلی به این کویر بیذوی گفته میشود. ابیانه و همچنین آران و بیدگل که در نزدیکی این منطقه واقع شده اند به محبوبیت این کویر افزوده اند و آنرا جزو مناطق پر گردشگر قرار داده اند. تهرانی ها برای سفر به کویر ابو زید آباد هیچ مشکلی نخواهند داشت و با ۴ ساعت رانندگی به این کویر زیبا خواهند رسید.

محل و لوکیشن کویر ابوزید آباد

کویر ابوزید آباد 

برای درک زیبایی هایی کویر حتما در تورهای کویر شرکت کنید

لطفا خاطره ای از سفر ، یا درخواست تور و یا نظری درباره موضوع این بخش دارید بفرمایید
عنوان نظر :
نام شما :
تلفن :
9 / 10
از 327 کاربر